Of deze Hilarious, uncut, funniest pregnancy announcement video ever to local yocal parents - YouTube
Hahaha wat een leuke filmpjes allemaal, deze vond ik zelf ook wel lief; Best Pregnancy Reaction! - YouTube
Oh men, net waren mijn schoonouders hier, de flessen van MvM stonden buiten, vraagt mijn schoonvader, eh wat is dat? Zegt mijn schoonma, nou wat denk je wat dat zijn? Ooooo . Echt het enthousiasme spatte ervan af , not.
Ik denk dat je ze moet kennen. Zowel bij de eerste als de tweede* en dat we zeiden dat we gingen trouwen. Niks. Ik werd er altijd moedeloos van, maar heb me er nu bij neergelegd. Denk dat ze beiden het deel van emotie in hun hersenen missen ofzo. Mijn man heeft daar ook wel een handje van. Ze zijn dan wel blij, maar uiten het gewoon niet. Gelukkig heb ik mijn moeder .
Echt al zoveel reacties op, en hij blijft leuk, dat muziekje doet het 'm.. En ik was gewoon bloedserieus naar informatieve filmpjes aan het zoeken en klik deze gewoon aan ik dacht nog ow mooi geanimeerd, en ik schoot me toch in de lach!!