kado?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sijke, 29 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sijke

Sijke Bekend lid

Nu de bevalling in zicht komt vragen ineens allerlei familieleden en collega's wat we nog willen hebben voor de baby en dan vooral aan 'grote' kado's. Eigenlijk hebben we wel zo'n beetje alles wat ik denk dat we nodig hebben (wipstoeltje, box, draagzak, wandelwagen) en ik weet niet zo goed wat we nog meer kunnen vragen.

Beetje een luxeprobleem dus!
    Wie heeft er al ervaring met wat je echt nodig hebt? Zelf dacht ik nog aan kinderstoel en campingbedje. Maar je gaat toch bijv. ook geen borstkolf aan je collega's vragen, hihi.

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    inderdaad een kinderstoel of campingbedje kun je vragen of anders een waardebon van een of andere kledingzaak zodat je zelf kunt shoppe naar jou smaak. ik zou het anders ook niet weten want zoals jij zegt het meeste schaf je voor de geboorte al aan.

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

Of zo'n babyspeelkleed. Zo een met van die bogen erboven met speeltjes eraan. Die dingen kosten ook al gauw 50 euro. dat hebben wij aan collega's gevraagd.

4. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    - babyfoon
    - doomo seat (gave zitzak!)
    - kadobon

5. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Zo'n kleed lijkt me ook wel een mooi kado jah :)
    Of een mobiel over het bedje, een speelboog of misschien zo'n projector met licht en muziek.
    Dat zijn voor mij geen dingen die ik standaard aan zou schaffen, maar die wel leuk zijn :)

6. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

17 jun 2007
    768
    0
    0
    Speelgoed voor als de kleine wat ouder is....een loopkarretje, loopfietsje enz....

7. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

autostoel (niet aan gedacht maar gekregen van schoonmoeder, we gebruiken m niet in het begin maar wel handig dat we m al hebben en scheelt geld)

8. Els34

Els34 Nieuw lid

8 mei 2007
    3
    0
    0
    Zelfstandige
    Reuver
    Kijk eens bij http://www.beebidee.nl, voor als je leuke ideetjes of cadeau's wilt hebben voor je babykamer. Zelf heb ik hier een magneetbord besteld, en echt geweldig!! Ook geboortedisplay's zijn erg leuk (bij een vriendin gezien, zo ben ik bij hun terecht gekomen). Leuke (kraam)cadeau's.! :thumup:

9. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    De luxedingen.
    Ik zag net een o, zo leuke hangmat voor een baby tot een maand of 5. Ja ik ga dat zelf niet kopen, maar als cadeau is het natuurlijk super!

Of een tummytub met standaard (zou ik zelf ook niet kopen).

Linda

10. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Ik vind zo'n babyschommel erg leuk. Omdat ze er niet zo lang in kunnen zou ik hem zelf nooit kopen, maar als kado is het natuurlijk wel leuk

11. jetteke

jetteke Bekend lid

21 apr 2006
    989
    0
    0
    overijssel
    Alvast een fietsstoeltje!
    en kleding lijkt mij ook altijd goed, kun je nooit te veel van hebben....

12. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Een kinderstoel is een goeie, campingbedje ook! Een tummytub is een aanraden, als je die nog niet zelf al gekocht hebt, of een fietsstoeltje... wel wat op de zaken vooruit, maar dat gaat superhard :confused: ! Of gewoon een kadobon!

13. Sijke

Sijke Bekend lid

hoi,

Bedankt voor alle tips!

Ga alvast een lijstje maken.

Groetjes,
    Sijke

Deel Deze Pagina