Nu de bevalling in zicht komt vragen ineens allerlei familieleden en collega's wat we nog willen hebben voor de baby en dan vooral aan 'grote' kado's. Eigenlijk hebben we wel zo'n beetje alles wat ik denk dat we nodig hebben (wipstoeltje, box, draagzak, wandelwagen) en ik weet niet zo goed wat we nog meer kunnen vragen. Beetje een luxeprobleem dus! Wie heeft er al ervaring met wat je echt nodig hebt? Zelf dacht ik nog aan kinderstoel en campingbedje. Maar je gaat toch bijv. ook geen borstkolf aan je collega's vragen, hihi.
inderdaad een kinderstoel of campingbedje kun je vragen of anders een waardebon van een of andere kledingzaak zodat je zelf kunt shoppe naar jou smaak. ik zou het anders ook niet weten want zoals jij zegt het meeste schaf je voor de geboorte al aan.
Of zo'n babyspeelkleed. Zo een met van die bogen erboven met speeltjes eraan. Die dingen kosten ook al gauw 50 euro. dat hebben wij aan collega's gevraagd.
Zo'n kleed lijkt me ook wel een mooi kado jah Of een mobiel over het bedje, een speelboog of misschien zo'n projector met licht en muziek. Dat zijn voor mij geen dingen die ik standaard aan zou schaffen, maar die wel leuk zijn
autostoel (niet aan gedacht maar gekregen van schoonmoeder, we gebruiken m niet in het begin maar wel handig dat we m al hebben en scheelt geld)
Kijk eens bij http://www.beebidee.nl, voor als je leuke ideetjes of cadeau's wilt hebben voor je babykamer. Zelf heb ik hier een magneetbord besteld, en echt geweldig!! Ook geboortedisplay's zijn erg leuk (bij een vriendin gezien, zo ben ik bij hun terecht gekomen). Leuke (kraam)cadeau's.!
De luxedingen. Ik zag net een o, zo leuke hangmat voor een baby tot een maand of 5. Ja ik ga dat zelf niet kopen, maar als cadeau is het natuurlijk super! Of een tummytub met standaard (zou ik zelf ook niet kopen). Linda
Ik vind zo'n babyschommel erg leuk. Omdat ze er niet zo lang in kunnen zou ik hem zelf nooit kopen, maar als kado is het natuurlijk wel leuk
Een kinderstoel is een goeie, campingbedje ook! Een tummytub is een aanraden, als je die nog niet zelf al gekocht hebt, of een fietsstoeltje... wel wat op de zaken vooruit, maar dat gaat superhard ! Of gewoon een kadobon!