Hi allemaal, Discussie aan de eettafel. Ik heb sinds een aantal maanden flinke uitslag in de vorm van puistjes op mijn kin. Mijn man heeft sinds ongeveer die tijd een baard. Kan het zijn door kussen en doen dat ik daardoor een pukkelige huid krijg? Hoor graag jullie mening. Fijne dag
Hmmm ik vind de baardharen van mijn man helemaal niet zo hard? Heb er iig nooit uitslag of iets van. Maar het zou kunnen, als hij misschien erg stugge haren heeft en jij een gevoelige huid?
Ja dat kan indd. maar meestal alleen bij stoppels , zodra het echt een baard baard word is de prik er wel af meestal
Partner ligt helemaal in een deuk ... maar weigert en gaat in de verdediging dat ik geen uitslag heb maar puistjes ... LOL Thanks voor de reacties
Hahahaha Hier is het precies andersom. Manlief geeft aan dat ik uitslag krijg van zijn baard en dat hij best zijn baard voor mij wil afscheren en ik roep steeds dat het door iets anders komt om te voorkomen dat hij zijn baard afscheert
LOL inderdaad exact de andere kant Ik neem aan dat je het hem goed vind staan? Hier ook alleen niet zo lang! 4 cm vind ik top ... stoppeltjes vind ik persoonlijk heel wat mooier.
Hier ook van stoppels.. Man scheert zich meestal 's ochtends dus 's avonds al best wel weer stoppels.. Juist die kleintjes zijn hard.. Als het dan 's avonds in bed gezellig is en we kussen enthousiast dan eindig ik ook met geïrriteerde huid op mijn kin
Dit inderdaad! Mn vriend heeft ook een baard en als het langer is dan worden de haartjes lekker zacht