grappige gebeurtenissen op je werk

Discussie in 'De lounge' gestart door hollandsenieuwe, 15 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Hahaha :D

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Toen ik nog 's avonds werkte, was er een keer een brandje in het gebouw. De brandweer ging alle afdelingen langs om iedereen die aan het werk was te vragen om met de trap naar beneden te komen. Twee collega's namen dat iets te letterlijk en dachten dat ze met een trap naar beneden moesten komen. Zij hebben inderdaad ergens een ladder gevonden en zijn daar toen via het trappenhuis van het gebouw mee naar beneden komen sjouwen. Toen ze uiteindelijk hijgend buiten kwamen met de ladder, was de hilariteit natuurlijk groot. Ze hebben het nog lang aan moeten horen.

Aries vindt dit leuk.
  3. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Haha ik heb vandaag toevallig ook nog iemand afgemaakt. Een collega was begonnen aan de rapportage van een bepaalde patiënt maar moest toen plotseling even weg. Tijdens de overdacht zei ik vervolgens "ik heb meneer ... nog even afgemaakt hoor". Ik had niet eens door wat er zo grappig was totdat ze zeiden dat ze hoopten dat ik het niet letterlijk bedoelde ;)

4. jupke

jupke Niet meer actief

Ik werk als doktersassistente,
    Vanmiddag kwam er een man met zijn vriendin. Man had liesklachten en bleek een uwi te hebben.

Zijn vriendin begon een hoop stennis te maken in de wachtkamer. Ze dacht dat hij loog.

Volgens haar hebben mannen helemaal geen blaas. Die regelen dat allemaal met de prostaat. Dus hij zal wel een soa hebben dacht ze :cool:

Leo85 en Chocochippie vinden dit leuk.
  5. mamabri

mamabri Niet meer actief

jemig. Komt die uit een ei of zo????? :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

6. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik herrinner me er nog 1

Jaren geleden werkte ik in een ander filiaal, ik was toen 19.
    Er kwam daar elke dag een hele aparte vrouw winkelen.
    Ze zag er altijd heel apart uit en gedroeg zich ook raar.
    Wij noemde haar Alien omdat je haar daar het beste mee kon vergelijken.
    Zodra we haar zagen aankomen doken we weg in de paden en dan was het maar afwachten wie ze als eerste vond.

En zo ook die ene dag. Ze vond mij (helaas). En vertelde me dat ze een fotolijst nodig had voor een foto op A4 formaat. En natuurlijk had ze de foto bij zich. Ze liet em aan me zien en ik moest echt me best doen om serieus te blijven. Ze stond poedelnaakt op de foto, ik probeerde serieus te blijven maar keek constant naar me collega's met een HELP ME blik...
    die kwamen dus 1 voor 1 zo onopvallend mogelijk even langs gelopen om te zien wat er op die foto stond om vervolgens in lachen uit te barsten. Ze hadden de grootste lol en ik stond daar maar me lachen in te houden.
    Heb die vrouw nooit meer normaal kunnen aankijken.

7. Justme1985

Justme1985 Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.028
    641
    113
    Genoeg momenten gehad maar kan er nu zo gauw maar 3 bedenken.

1. Het was aan het einde van de dag dus het werd al wat rustiger in de winkel en er komt een vrouw bij die aangaf een wat vreemde vraag te hebben. Mijn antwoord hierop was dat dat vast mee zou vallen dus steek van wal.... Mevrouw wou graag haar vibrator een keer goed reinigen en vroeg zich af of wij daar ook wat voor verkochten.... uuuhhhmmmm tsjah zie dan je gezicht maar eens in de plooi te houden :rolleyes:

2. Het was redelijk rustig bij de kassa en krijg een vrij jonge meid aan de kassa die condooms zocht. Toen hadden wij deze nog achter de balie dus ik wees achter mij en vroeg welke ze wou hebben... nou ze wou wel graag wat advies want haar vriend was niet bepaald klein geschapen en de XL condooms paste hij niet want zelfs die knepen zn *piep* af en dan werd dat ding paars (en ondertussen kwamen er steeds meer mensen in de rij staan die konden meegenieten) Ik kreeg alle details hoe zn *piep* eruit zag en hoe groot (incl handgebaar om de grootte uit te leggen) o_O:confused: Ik probeerde haar meermalen te vertellen dat XL de grootste waren die wij verkochten en dat ze het beter via internet kon proberen... uiteindelijk ben ik maar gewoon verder gegaan met de volgende klant want ze bleef maar doorzemelen over de grootte van dat ding :confused:

3. Er kwam een mevrouw bij mij die foto's had bijbesteld via negatieven alleen bleken deze foto's allemaal rare vlekken te hebben. Het was op dat moment vrij druk dus gaf aan ze opnieuw voor haar te bestellen incl klachtenformulier en dat ik dat later wel zou invullen en verwerken. Toen ik er tijd voor had moest ik natuurlijk de nummers van de negatieven weten zodat ik ze kon bijbestellen en was deze aan het bekijken op kantoor.... tot mijn grote schrik/verbazing bleek dat hier naaktfoto's van deze mevrouw op stonden :roflmao::roflmao:. Ik heb die mevrouw nooit meer normaal aan kunnen kijken zonder dat beeld van die negatieven

Deel Deze Pagina