hier hebben mijn kids alle 2 een tik van friemelen, ( mijn dochter nog het ergst denk ik) zoiezo al met de knuffels, maar als ze bij je zitten zitten ze altijd te friemelen, dus of hun nageltjes onder onze nagels doen en pulleken of ( bij mannen) aan de arm haren zitten, of gewoon over je arm friemelen enz enz. zolang ze maar wat te friemelen hebben en ik moet elke avond standaard voordat ze gaat slapen even op dochter der rug kriebelen ( dit zou de hele dag wel mogen van haar) verder weet ik even niets meer!
mijn meisje vind het helemaal te gek om scheetgeluiden te maken met haar mondje.. hahaha best grappig (zeker omdat ze er ook verschrikkelijk ontdeugend bij kijkt)
Mijn dochter heeft er een tik van wanneer ik met de auto maar ook met de buggy over een hobbel rij ze zegt: voorzichtig he mama!! Op een onderwijzend toontje haha. Ook als we thuis komen wil ze dat k me hoofddoek afdoe en als het noet snel gaat komt ze even helpen en zegt ze: uit mama doen. Ook pakt ze altijd een van de 4 puntjes van dr knuffel lapje en die doet ze tussen dr vuistje en met dr pink drukt ze dan dat puntje dr hand in. Dit doet ze zelfs in dr slaap! Hoe ze die uiteinden weet te vinden is me een raadsel
Als tim wat heeft (speen uit bed, iets gemorst, noem het maar op) dan zegt hij o-oh en dat blijft hij herhalen tot wij het oprapen/opruimen. Bij het lachen dan trekt hij zijn neus op zodat zijn neusje rimpelt. Is heel grappig om te zien (doe ik ook soms).
fynn heeft wel meerdere dingen als papa op de grond zit om met hem te spelen dan trek fynn hem aan zijn shirt naar beneden dat hij moet liggen en ligd hij eindelijk zegt hij blijf! en gaat er naast liggen. als hij wakker is wil hij eerst mama een kus geven dan papa en daarna gaat hij naar beneden die dieren gedag zeggen dan komt hij weer naar boven pakt een luier en roept dat hij een schone broek wil. en momenteel wil hij baby voelen voelt hij haar niet roept hij heel hard bibi en dan reageerd ze altijd echt zo stom!
haha dat doet mijn zoontje ook.. Tist roept hij dan.. hij praat nog niet, maar probeert het wel.. komen leuke dingen uit zo'n smoeltje dan ALLES moet dicht.. heel handig.. wil je iets uit de bestekla pakken, zitten je vingers er tussen omdat meneer m keihard dicht duwt
mijn zoontje wil altijd aan mijn oor friemelen als hij gaat slapen .... best onhandig soms want ik moet in de vreemdste posities gaan zitten zodat hij erbij kan en als hij bij ons in bed ligt kruipt ie helemaal over me heen om maar aan mijn oor te komen maar ach zo valt hij makkelijk in slaap
Haha heel herkenbaar ja! Dat deed mijn zoontje ook altijd en dan vooral lekker hardhandig met z'n nagels! Maar goed nu is hij dus over gestapt op zijn haar fetisj wat overigens niet minder hardhandig gebeurd
mijn jongste dochter kan al best goed kletsen, behoorlijke woordenschat en 2 a 3 woord zinnetjes. Toch heeft ze sinds 2 weken bedacht dat het wel heel leuk klinkt om achter elk woord nog t te plakken en het liefst wel meerdere. Mama wordt dus mamattttt. Verder heeft ze de gekke gewoontje om haar lippen steeds te tuiten en zo rond te gaan lopen. Verder vind ze het erg prettig om oogcontact te hebben als ze iets wilt vertellen dus als je bijv. op je knieen zit en naar beneden kijkt komt ze helemaal naar je toe en gooit haar hoofd onder die van mij zodat ze onder me hangt en me aan kan kijken. De oudste heeft weinig gekke dingen.
ja inderdaad , die nageltjes auw haha soms gaat hij ook aan mijn haren trekken als hij niet goed bij mijn oor komt en dan het liefst de haren 1 voor 1 eruit trekken haha
Damien roept tegenwoordig, als ik ga douchen, uit bed kom, whenever, heel hard 'TIETEEEEH!'. Dan zeg ik heel streng, 'Neeeee!´, en dan zegt hij heel onschuldig, met een scheef hoofdje ´Boste?' Hij weet het wel! Maar aaaaltijd nog even fout doen En hij moet aaaltijd m'n hand vasthouden bij het in slaap vallen.. Gaat aan mn knokkels zitten of met m'n vingers spelen.. Tegenwoordig, als ie tegen me aan komt zitten als ie moe is, gaat ie onder m'n oksels zitten en de huid daar tussen zn nagels vastpakken.. Au! Tegenwoordig heeft ie nog een bed-ritueel bedacht. Hij gaat op z'n rug liggen, zegt smekend 'Mama buikje kjiebel?', dan moet ik z'n buik even kriebelen. Als ik stop zegt ie 'Beentje kjiebel?', been gedaan, gestopt, andere been aan de beurt. Gestopt. Gaat ie op z'n buik liggen 'Jug kjiebel?', dan moet z'n rug gedaan worden, en als ik dan stop gaat ie weer op z'n rug liggen en slapen Zodra ie het woord 'poep' hoort steekt ie z'n kont naar achter (pakt er soms zelfs de rand van het bed bij vast om nog verder te komen, oh dear..) en probeert een scheet te laten Zodra het dan lukt roept ie 'GADVEDAMME!', waarop ik weer heel streng 'Neeee! :x' zegt. Dan kijkt ie me weer aan met een scheef hoofdje, en zegt weer heel onschuldig 'Gappedammie?', wat dan 'Gatsiedarrie' moet zijn Net als bij het eerste; hij WEET het wel, maar toch altijd even fout doen!
Niet iets van mij, heb nog geen kindje! Maar mijn neefje zie hem dagelijks die moet altijd even met zijn hand onder mijn shirt bij mijn borst! Dit doet hij al 6 jaar lang, heb geprobeerd het af te leren want hij doet het zelfs als we ergens op visite zijn! Hij moet het standaard eventjes doen haha
Mijn zoontje moet alles wat vies is, poetsen.. En vieze handen, daar kan hij al helemaal niet tegen. Ohhhh bahh! Roept hij dan. 'Poetsen!' Belooft nog wat..
Hahaha, ik lig in een deuk om sommige acties van jullie kleintjes! Het is toch heerlijk om te zien hoe vindingrijk kindjes zijn he? Dat haren draaien is hier ook echt een tic! Zodra ze bij je komt knuffelen of moet is, dan gaat 1 duim in haar mond en die ander gaat haar haartjes in en draaien maar. Of ze pakt mama's haren, maar dat kost me soms een paar haren ook (auuwww!) Haar nieuwste leuke actie: als ze heeft gepoept en ik haar luier verschoon, knijpt ze haar neus dicht en roept ze: stinkie, stinkie! Geweldig!
Quinten is vanaf de dag dat hij chocola ontdekte een ware chocoholic!! Hij staat 's ochtends al bij het ontbijt aan het aanracht mamaaaa ocolaaaaa. En dan brullen als hij zn zin niet krijgt (is dus vaak brullen hier haha) en dan de rest vd dag is het ook ocola ocola, als we boodschappen gaan doen roept hij kei hard door de winkel: mamaaaaaaaaa ocolaaaa Van de week met boodschappen legde ik een pak speculoos met choco hagel in het karretje en hij pakte het eruit en begon helemaal te dansen en drukte zijn gezicht tegen het pak en straalde helemaal, ocola mama jaaaaa Eigenlijk noemt hij alles wat hij eet ocola
Ow ja nog iets leuks Ik heet Daniela voluit en mijn ouders enzo noemen me nog steeds Lella of Jella en mijn man dus ook. En waar de kleine het vandaan haalt, ik weet het niet , maar een paar weken terug haalde ik hem uit bed en toen keek hij me heel uitdagend aan en zei: lekkere Lella, ik zei uhm wat zeg je en ik moest kei hard lachen en dat vond hij prachtig en toen ging hij maar door lekkere lellaaaaa. Nu is het dus vanaf toen Lella (af en toe gooit hij er nog weleens mama door hoor) en als ik dan moet lachen, want ik vind het schitterend uit zo'n klein mensje, dan vind hij het alleen maar prachtig en zegt dan weer lekkere lella!
Thirza zuigt vaak haar bovenlip naar binnen. Dat ziet er zo schattig uit. Zal wel over zijn als ze tandjes krijgt.
Als Julia wil gaan slapen, leg ze haar arm over haar ogen. Ziet er zo snoezig uit. En als ze bij me/zit ligt zit ze altijd aan mijn haar te friemelen.