Grappige kinderuitspraken

Discussie in 'De lounge' gestart door Stienke, 14 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hardloper

hardloper Niet meer actief

mijn dochter van 5 is verliefd op haar broertje (6 maanden) en wil later met hem trouwen. zegt een meisje op school dat dat niet kan, want 'hij is jonger dan jij'. 8)

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Sjips, daar gaat mijn droom van een romantische bruiloft :cry: Nu kan ik niet trouwen!

Over koeien gesproken: mijn vader was ook boer. Op een middag kwam de kleuterklas van mijn broertje bij ons op het bedrijf kijken. Zo kwamen ze ook langs de pinken (zeg maar puberleeftijd, tussen kalf en koe in). Zegt 1 meisje: wordt het dan later ook een vuist?

3. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    :) :) Zo heb ik van horen zeggen dat ik onder de douche was uitgegleden als klein meisje en mezelf aan dat wormvormigaanhangsel wilde optrekken, maar dat liet mijn vader niet toe. :) :)

Groetjes Taby.

4. joyce

joyce Bekend lid

ik heb van mezelf twee uitspraken:

- m'n broer en ik zeiden in plaats van boodschappen,
    schobappen.

ik zei lawaai en herrie doorelkaar en dat werd toen: lawerrie.

5. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Mijn broertje toen 3/4 moest plassen maar mijn oom die was ook aan het plassen dus me broertje loopt gewoon de wc op en die zag zijn ''aanhangsel'' roept me broertje kei hard ZO JIJ HEBT EEN GROTE PIEL!

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    LOL

7. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Mijn dochter zei wel es als ze een schokje kreeg als ze me aanraakte,mama we kregen stroomstoring.Mijn zus zei een keer tegen haar dochter(toen ze een of andere stomme opmerking maakte) oh domme muts,zegt ze nee jij dan met je domme trui!

8. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ik hoorde laatst 'uitvaartbureau' :p

Leuk topic dit!

9. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Toen mijn dochter nog op de peuterspeelzaal zat was ik aan het meedraaien en de juf liet een beker vallen. Roept een meisje uit het groepje: Zwaar he!?

10. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    En mijn dochter noemde een sigaretje altijd een : schiet je lekje

11. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    whahahah ik ga ff gidsen halen bij het uitvaartbureau :D :confused: :)

12. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Jaaa daar hebben ze schitterende reizen hoor :p

13. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    whahahah

walhalla is erggg mooi heb ik gehoord!

enkeltje dan maar :)

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Neuh voor mij geen enkele reis hoor. Voorlopig echt niet! ;)

15. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Prullenbak = Pullenlek

Mijn neefje: Pappa wie is Jezus? Oom: dat is de zoon van God
    Neefje erg tevreden: Oh God junior dus..

Ik reed een keer door rood met de fiets toen ik met een vriendin was en haar dochtertje. Mijn vriendin stopte en wachtte tot het groen was.
    Haar dochtertje: Ooooh Amilah reed door rood :confused:

Op de terugweg kwamen we langs een politiecontrole. Dochtertje van mijn vriendin: Hey Amilah rijd ALTIJD door rood

16. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Mijn zoontje en ik waren een keer buiten, en kwam de buurvrouw langslopen en zei ons gedag, waarop mijn zoontje ( bijna 2) zei : wie is dat?

Wat ik ook zo leuk vind is, als ik in de tuin zit, en mn zoontje loopt naar binnen, en ik roep hem terug begint hij zo moedeloos te zuchten, zo van wat moet ze nou haha :)

17. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Toen ik hoog zwanger was kwam mijn neefje bij mij op schoot zitten, heel voorzichtig. Hij zei straks oef jouw buik is wel dik hoor. En toen zag je hem nadenken. Even later waar komt de baby straks dan uit! Ik dacht al o jee Dus ik leg op een kinderlijke manier uit. Waar je uit doet plassen. Hij zo Ojee maar dat is een klein gaatje dat gaat denk ik wel heel erg pijn doen.
    Nou daar had hij wel een punt hoor!

18. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    haha grappig allemaal!
    mijn nichtje gaf mijn schoonmoeder een klap op haar rug, die zei gelijk je mag oma niet slaan! en mijn nichtje zei gelijk, oma ik sla je niet ik klop alleen je rug even af! haha vond het wel grappig toen ik het hoorde je gaat automatisch lachen(heel fout).

19. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    mijn oppas kindje afgelopen zomer. (meisje van 3)
    de buurvrouw had een opblaas badje in de tuin gezet en haar zoontje was in zijn blote bips met water aan het spelen.
    kom ik met dat meisje de tuin ingelopen, krijgt ze enorme grote ogen en vraagt: "wat heeft zij daar nou?" hahahaha, nou, dat is nu een jongentje! :)

20. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Toen we een keer met de trein een dagje weggingen (met de trein en bus gaan was groot feest voor ons, deden we alleen heel soms met uitstapjes)
    zaten we tegenover een chinese man. (mijn moeder, zusje en ik).
    Mijn zusje zei tegen mn moeder: mama, die meneer slaapt! Dit was dus niet zo, maar bij chinese mensen lijkt het idd wel eens of ze de ogen dicht hebben. Mijn moeder zei dus, nee hoor, die meneer slaapt niet.
    Mijn zusje weer: wel hoor mama, die meneer slaapt! Hij heeft zn ogen dicht.(natuurlijk zei ze dit niet zachtjes maar goed hardop zodat iedereen het hoorde).mijn moeder is toen maar over ander onderwerp begonnen maar mijn zusje bleef geboeid door die 'slapende' meneer...haha

Deel Deze Pagina