Grappige kinderuitspraken

Discussie in 'De lounge' gestart door Stienke, 14 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anieteke

Anieteke Actief lid

21 apr 2007
    301
    0
    0
    Geweldig wat die kinderen allemaal voor logisch aan kunnen zien! :)

Mijn eigen dochter:
    Manon: "Papa wat ga je doen?"
    Papa: "De ramen verven."
    Manon: "Maar dan kan ik niet meer naar buiten kijken?!?!?!?!"

2. MollyM

MollyM Bekend lid

Ha, ha, Annieket die had ik ook! Mijn zoontje wilde ook niet dat ik de ramen ging verven want hij wilde nog naar buiten kunnen kijken :)

3. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Mijn zus had haar zoontje geleerd dat als iemand hem zomaar een klap gaf dat hij dan terug moest gaan. Even later was ze boos op hem, heel boos, ze deelde een zogenaamde pedagogische tik, uit, het jochie bedenkt zich niet en slaat haar keihard terug!

4. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Mijn zoontje is bijna 4.
    We hadden het over zijn vingers. Hij zegt; 'Met je wijsvinger kan je wijzen, met je middelvinger kan je dus middelen.'

Of gisteren, vanuit het niets.... 'Waar denk je aan, papa?' :)

Ik schrikte van jou!

Electriciteit=edeksiditeit :)

5. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    De kleine van mijn broer (4 jaar) is een tijdje geleden gebeten door een hond,in haar lip.
    Je ziet nog een klein litteken,zij noemt het een lipteken hahaha!

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Mijn nichtje gaat naar een Room-Katholieke basisschool.
    Van het weekend kwam ze op bezoek, en vertelde vol trots dat ze een gebedje had geleerd. Dus ze begon;

'Heilige Maria, moeder van Rob....' (ipv God)

:) :) :)

7. Mijn zoon was toen denk ik 2 en hij keek vaak Jungle Boek en hij ziet papa in zijn blootje en wijst naar zijn je weet wel en hij zegt KA.( de slang van jungle boek)

8. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Mijn dochter (toen 3) vroeg toen ik een klontje gele boter in de pan gooide: is dat nou pankaas?

9. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Al zo'n 11 jaar geleden moesten mijn man en ik oppassen bij mijn buren. Zij hadden feest in een locatie vlakbij het bos en we moesten hun zoontje voor in de avond ophalen en daar dus op oppassen. Hij was toen 2 of 3 jaar (weet t niet meer precies). Wij haalden hem op en reden het terrein van de feestzaal af. Op dat moment zei hij tegen mijn man: Je moet hier voorzichtig rijden hoor. Er lopen hier allemaal losse dieren. (dier in t wild bedoelde ie) :)

10. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

mijn vader is voor mijn moeder ook getrouwd geweest en heeft daarbij dus ook een gezin. mijn jongste nichtje is op de hoogte dat ze twee opa's en oma's heeft van papa's kant. mijn ouders (haar ene opa en oma) waren binnen met kerst toen haar andere opa en oma er aan kwamen ( de ex van mijn vader en haar nieuwe man) rent ze naar mijn vader toe zegt ze: opa opa daar komt je andere vrouw aan

11. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Zondag zat ik buiten te fröbelen. OP een gegeven moment zaten ook twee buurmeisjes bij me aan tafel te 'plakken' Allebei bijna 3.

Zegt de ene echt 'out of the blue': "Linna, heb jij borsten?"
    Dus ik zeg: "Ja, die heb ik"
    zegt ze: "Mama heeft ook borsten. Papa heeft lepels, ik heb ook lepels"

Zegt de ander (die het dus duidleijk niet door had) : "Wij hebben thuis een een heleboel lepels"

Je kon mij echt wegdragen.

Linda

12. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    hahahaha geweldig zeg!
    Lepels.. pffffff :)

Hoe verzinnen ze het toch :D

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik heb een heel goed contact met mijn buren en die hebben een klein meisje , ze komt regelmatig effe bij mij buurten of we gaan saampjes op stap .

vorig jaar waren ze bezig om het meisje blaastraining te geven , ze had nog wel eens een ongelukje .
    om te checken of ze nat zijn voel je wel s voorzichitg of dit ook zo is <-begrijpen jullie wat ik bedoel zonder dat het vreemd lijkt ?
    zo stond ik met de kleine bij het postkantoor het was lekker druk , ineens voel ik die kleine dr handje tussen mijn benen en zegt ze keihard :syb je heb in je broek gepist ! dit was dus absoluut niet het geval maar ik heb me nog nooit zo geschaamd ! :oops: :oops: :oops:

L.sybje

14. daddys princess

daddys princess Actief lid

23 mei 2007
    164
    0
    0
    emmen
    hahaha wat een lol ik verheug me er nu al op wat voor grappige dingen onze kleine meid gaat zeggen

vorige week kwam mijn buurjongentje (4) zwaar puffend en steunend met zijn fietsje op zijn rug binnen en begint bijna te huilen dus ik vraag wat er is ja ik wil eigenlijk naar huis zegt ie maar mijn fiets is moe kun je mij even brengen ?

en ik heb vroeger toen ik klein was een hele dikke vrouw in haar kont geknepen en zei toen: oh papa dat ga ik tegen mama zeggen boos dat ie vrouw op mijn vader was haha

15. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Ik denk dat haar moeder haar wel geleerd heeft dat het tepels zijn (dat probeerde ik ook te leren, maar toen zat ik dus vrij luid en duidelijk op straat 'tepels' te zeggen, leek me ook niet geschikt...). Maar ja kleine kinderen maken er toch weer wat anders van....

Linda

16. chantalk

chantalk Fanatiek lid

haha geweldig die uitspraken.

Zondag vertelde een vriendin:
    Haar zoontje (bijna 3) was op het kdv en toen zei hij tegen een ander kindje...mijn papa heeft ook een plasser. oh zegt dat ander kindje en je mama dan? Die heeft haartjes zei haar zoontje. :)

Heb helemaal in een deuk gelegen toen ze het me vertelde. Ja zegt ze joost mag weten wie hem dat heeft geleerd.

17. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Mijn man is laatst met Ilse naar een klein pretparkje/speelpark in de buurt geweest, Duinen Zathe bij Appelscha (oeps, reclame ;) )

Bij de ingang zit er een grote draak in een vijver, dus mijn man zegt: "Kijk Ilse, een grote draak."
    "Oh ja, wat een grote." En vervolgens speelt ze vrolijk rond.
    Even later komt ze terug op die draak: "Papa, die draak he, dat is geen echte draak hoor..."
    "Oh?"
    "Het is een dinosaurus!"

Ik kwam niet meer bij toen ik dat hoorde :)

18. wiesje

wiesje Actief lid

21 okt 2006
    463
    0
    0
    wij praten nog al plat hier en mijn kleine neefje vangt dat dus ook allemaal wel een beetje op. en zijn grote broer vond het geweldig om het via de aktueel te laten zien wat titten (borsten) zijn.
    loopt hij met mn tante in de super markt roept hij in eens heel hard kiek dan mama die heef dikke titten.. waarop mijn tante met vuur rood hoofd zeg : neee jonge je kan hier niet gaan zitten...
    ik heb me een ongeluk gelachen

19. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Leuk topic dit! :)

Het oppaskindje van mijn moeder keek vorige week heel indringend naar mijn buik en zei; "Jij hebt een kadootje in je buik"!

mooi hè....

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

aaaahhhhhh :) **ik wordt er week van...**

Deel Deze Pagina