Vrienden van ons hebben een klein mannetje van bijna 4. Toen we er laatst waren toen wou hij niet naar bed want er zat een rups op zn kamer. Dus ik ging mee naar boven en vroeg waar die rups dan wel niet zat. Doet ie zn onderbroekje naar beneden en zegt heel onschuldig: kijk, een rups....
Lars wil altijd met mama van de GIJLBAAN. Pff ik krijg het maar niet aangeleerd om Glijbaan te zeggen. Mama, gijlen mama gijlen roept ie dan.
Mijn overbuurmeisje noemt mij haar 'gedinnetje' (=vriendinnetje)... Ook vertelde ze vorige week dat ze op school kalkoenen gingen uithollen... duss... pompoenen.
ik liep met mijn dochtertje in het centrum ze was toen 2 jaar oh mama gilt ze ik wil patat met een dikke lul (frikandel) en toen ik net zwanger was van mijn dochtertje liet ik mijn vriendin de echo zien kijk zei mijn vriendin tegen haar zoontje die was toen 5 kijk miranda heeft een baby in de buik waar onder haar zoontje zegt mooi heeft hij daar ook een nitendo anders verveelt hij zich
Ow ow ow ow...geweldig zeg! Ik heb me zo nu en dan echt slapgelachen, wat een verhalen zitten er tussen zeg! Mijn zus zei altijd: Kijk mama! Daar staat een kip in de tuin (Ooievaar).
Stiefdochter Ana Karla (5jr) en nichtje Celine (ook 5jr) beiden op het cubaanse platteland. Zegt Celine: 'wat is het hier mooi, hè, en ook zo rustig. Ik ga een man voor mijn moeder zoeken die hier woont. Dan kan ik hier gaan wonen.' Zegt Ana Karla: 'een man zoeken? Meid, dat is zooo moeilijk. Ik ben al jaren op zoek naar een man voor mijn moeder'...
Invaldagje gewerkt op een kinderdagverblijf: Bij het middageten zegt 1 van de kereltjes: -Jij hebt een baby in je buik? -Ja dat klopt. -Lus jij wel melk? -Ja dat moet ik veel drinken nu voor de baby. -Moet je niet teveel drinken, anders krijg je een heeeeeeele grote baby!
Vorig jaar was mijn vriendin met haar zoontjes (1,5 en 3) bij mij op bezoek. Zij ze op een zeker moment tegen de oudste: Karin heeft een baby in de buik. Komt hij naar mij toe, trekt mijn shirt om hoog op zoek naar de baby! Vervolgens ging hij heel lief aaien over mijn buik....
weer een van mijn zoontje. we zaten aan tafel met de oppas en ze zei iets verkeerd. zei mijn zoontje heel luid: "ans wat ben jij toch ontspoord of moet ik zeggen gespoord?" en zaterdag wou hij die dikke worst met ui (frikandel)
hahaha, erg leuke verhalen, kom soms niet meer bij van het lachen. wat als je in het winkelcentrum een donkere vrouw zit lopen en de kleine schreeuwt heel hard : "Kijk zwarte Piet !" , nou dan schaam je je ook even..
hoe komt een kind van twee aan dat woord vraag ik me soms af... toen die van mij twee waren wisten ze niet eens dat het woord lul bestond
Heerlijk om te lezen dit! Mijn vader schaamde zich vroeger ook wel eens met mij. Toen hij met mij bij de bakker stond, moest op zijn beurt wachten want het was errug druk, ging ik keihard zingen; "Hallo meneer de Uil, uw onderbroek is vuil!" Ik was 5 geloof ik, maar ik krijg het af en toe nog wel te horen.
mijn neefje, 6 jaar, hij moest zijn piemeltje wassen in bad en mijn zus zei dat ie de voorhuid iets meer naar acteren moest doen, zegt ie: nee mama dat kan niet, dan schiet ie weg. mijn zus kwam niet meer bij....
Ik heb er nog een vanmezelf van vroeger. Ik was een jaar of 3. Met mijn moeder in een winkelcentrum waar een donkere man met zijn kindje was. Ik alleen maar straren en op een gegeven moment loop ik er naar toe en aai over het wangetje van dat kindje en draai me om om in mijn handje te kijken of het niet af gaf. Nou die vader en mijn moeder deden het bijna in hun broek van het lachen. En ik ook toen ik het later hoorde geweldig.