Mijn dochtertje was 3 jaar oud en haar vader gaf haar een standje. Per ongeluk kwamen er kleine beetjes speeksel uit zijn mond, waarop ze riep, Papa hou op! Je regent op me gezicht
echt hilarisch dit. me neefje van nu 5 zrgt tegen zijn mamma. weet je wat dit zijn en wijst naar zijn ballen. ja zegt mamma dat zijn je balletjes. nee mamma dat zijn me noten en die kunnen breken. haha waar haalt ie het vandaan. en toen ie jonger was een jaar of 3, staan we in de supermarkt en daar staat een berg vrouwen de weg te versperren en te kletsen, zegt me neefje heel hard. pff daar word ik zo moe van he. toen ik klein was net 1.5 jaar oud. zit ik bij oma op tafel en probeer naar buiten te kijken maar de gordijnen gingen elke keer weer terug, roep ik hard 'nou mamma die kut gordijnen.'me oma natuurlijk verwijtend naar me moeder kijken. of toen ik 2 was had me oom me geleerd me middelvinger op te steken en zij daarbij buss off. ik tegen iedereen op de fiets me middelvinger opsteken en hard roepen buzz off. me ouders schaam schaam
Ik ben Juf op een peuterzaal en ik heet marloes dus verschillende kinderen zeggen loesvrouw of buurvrouw
We zijn afgelopen weekend naar een Landall park ergens in de Veluwe geweest. Daar liepen dus heel veel konijntjes tussen de huisjes door. Mijn oudste wilde dus graag naar buiten om er naar toe te gaan. Maar wij zeiden dus al nee, blijf nou binnen want anders jaag je ze weg. Zegt hij heel droog; Ja maar ik maak ze nu niet dood hoor! Hmm klonk dus of hij altijd konijntjes dood ofzo.. wat natuurlijk niet zo is he hahaha
vraag me af hoe ze erop komen schrijf alles van mijn zoontje op. kan ik het later aan hem geven jennefer
toen de kleine werd geboren zei mijn dochter ``mam waarom hebben jongens eigenlijk pipi`s``? mijn neefje antwoorde.. ``geen idee dat ding zat er al een hele tijd hoor..`` maar gewoon op de manier hoe die het zei.. zo met zijn schouderstjes omhoog hihi zo leuk als je er bij stond is het leuker als je het opschrijft.
toen mijn zusje klein was zat ze, tijdens een feestje bij een vriendin van mijn moeder op schoot. die vriendin zat te kletsen met mensen omhaar heen, opeens zegt mijn zusje: je ruikt uit je mond naar koeie!
Mijn nichtje van 4 had ´s nachts een keer overgegeven, loopt ze naar mijn zusje zegt ze " mama ik heb overgespuugd" en mijn zoontje van 2,5 is nog volop aan het leren praten, toen hij zijn voet aanwees zeiden wij, voet hij gaaf als antwoord "hoef" heerlijk om de kinderen zo te horen praten, kinderlogica is het mooiste wat er is.
wij vliegen vaak...zo ook 3 weken gelden naar NL voor vakantie. Da's altijd een nachtvlucht. Onze 2-ling is al wel wat gewend en gaat lekker na de maaltijd slapen. Na een paar uur opent Lauraatje haar ogen en krijgt in de gaten dat ze niet in haar eigen bedje ligt. De cabine is donker. Alle passagiers slapen en er heerst een serene rust. Laura staat op, grijpt met haar handen de rugleuning vast en schreeuwt naar achter: LAURA IS KLAAR MET VLIEGEN!... we moesten nog 5 uur....lauraatje heeft het gered (Lees: is weer in slaap gevallen)
mijn zoon (is nu 10) was een jaar of 3 en we waren met de hele familie onderweg naar het zwembad op de parkeerplaats aangekomen was mijn zwager op zoek naar een vuilnisbak ,mijn zoon roept ineens keihard kijk ome ger hier is een lullebak! heb toen letterlijk op de straat gelegen van het lachen
echt leuk die uitspraken ben ik gek op. Ik heb er ook eentje.ik heb gewerkt op een bassischool groep 1. kind van 4 . Had in haar broek geplast en kwam binnen voor schonen kleren.dus zijn we bezig met schone kleren .Aangekomen bij de spijkerbroek. Ik zei nou doe je been er maar in ''ze zei: ja komt goed hoor. Toen zei ik nu ook de andere stak ze het door de verkeerde broekspijp waarop ik antwoord.he je hebt je voet er verkeerd in gestoken. Zegt ze tegen mij : maar JUF weet toch dat kinderen geen geduld hebben? dat weet je toch.(ze pakte mijn gezicht beet tussen haar kleine handjes) Ik zei jawel dat weet ik. ''Nou dan zei ze'' ik wil weer buiten spelen strax na het aankleden. (nou jah zeg dacht) ik moest lachen. toen keek ze me aan van huh waarom lach zij nou..haha(met andere woorden opschieten) nog 1 ik ben net 3 weken bevallen,op de bruiloft van mijn moeder ging ik Terence borst voeding geven.in een hoekje waar de kids ook speelden met kussentje eronder enzoo. komt er een nichtje naar me toe en zegt. ''he wat doe jij? ik zei de baby eten geven(melk) zei: 'waar is de fles dan?'' Ik geef borstvoeding daar zit melk in'' huh en ze bukte voorover om te kijken en zei wat is dat? Dat is mijn tepel zei ik heb jij ook iedereen heeft er een zelfs de jongens. Zei ze: echt niet dat is geen tepel dat is een peimeltje. (mijn tepels waren wat langer tijdens de borstvoeding ik schaamde enorm)) Ik moest lachen dat Terence zich veslikte arme jongen. ik had het niet meer tranen liepen over mijn wangen. En ze snappen er niks van he wanneer je begint te lachen.alsof ze niet serrieus genomen worden hahaaa.
Zit net met mijn zus op msn, ze zijn een weekendje weg geweest waar ze ook hebben gebowld zegt haar zoontje gaan we nog eens gooiballen. Geweldig he die kindertaal!