Wie gaat er naar de jonge gezinnen beurs van 1 tot 4 november? Ik wil wel proberen om te gaan. Lijkt me wel erg leuk.
Jaaa ik wil wel gaan, die valt niet samen met de huishoudbeurs he? dat is dan in de periode dat mn man op straat werkt.. Jammer moet ik weer alles met de trein meezeulen hihi
Need e huishoudbeurs is in feb/maart en deze is van 1 t/m 4 november dus al lekker snel ik ga heen samen met mijn hubbie.......Teun droppen we lekker bij opa en oma....
zou wel willen maar weet niet of ik kan... moeders is dan ook jarig. ga wel naar de 9maandenbeurs volgend jaar
Wij willen erook wel heel graag heen, echter ben ik 30 Oktober uitgerekend En om daar nu hoogzwanger rond te hobbelen of met een kleine van net een paar weken.... Nee daar bedankt ik voor! Volgend jaar maar met de kleine
Ikke niet, Ben 2 jaar geleden geweest ik was toen iets van 3maanden zwanger. Maar ik vond er echt geen bal aan. Zeker voor het geld dat je moet betalen om binnen te mogen. En dan nog het parkeer geld. Wij waren volgens mij in een uurtje helemaal rond geweest. Er stond ook niet echt iets dat ik dacht nou dat is nou echt leuk of zo. Vond het vooral zonde van het geld. Hoop dat jullie het wel leuk hebben. Groetjes.
We gaan er voor de eerste keer er heen. Ben benieuwd. Heb namelijk 1 vrijkaartje. Zijn er mensen eerder geweest? En wat vond je ervan?
hoi hoi zou ook wel willen maar loop dan op het laatst. en hou het nu al niet meer vol een hele dag lopen. nu tijdens de gewone dagelijkse dingen heb ik veel last van harde buiken . misschien volgend jaar. groetjes sandra
Yvonne@ ik ben vorig jaar voor het eerst geweest. Was wel leuk. Vind zelf dat jongegezinnenbeurs meer iets is voor als je al kinderen heb. als je zwanger ben heb je minder aan maar dat is mijn meening hoor. 9 maandenbeurs is meer voor mensen die zwanger zijn. ook dit is mijn meening.
zat bij: ouders van nu of: wij jonge ouders.... weet het niet zo 1 2 3. maar ze delen ook uit op de beurs of staat zo stalastie met boekjes erin.... Was vorig jaar wel zo