Hier nog een. Soms mis ik dat echt wel, maar hij laat het op zijn manier wel merken. Even zijn hand op mijn buik ofzo maar zonder iets te zeggen.Beide zijn wij niet zo hoor dus wat dat betreft staat we gelijk
Hier is het ook maar sporadisch dat vriend iets liefs/grappigs zegt. we zijn allebei behoorlijk nuchter ingesteld. Nu het einde nadert, zijn we er wel meer mee bezig.
toen ik dubbel gevouwen lag van de pijn en weeen kneep ik in zijn hand en hard ook vroeg hij heeel twijfelend en zachtjes ... Schat ... zou niet zo hard willen knijpen ?? doet best wel pijn .... kwam er zooo schattig uit maar ik was zooo boos dat ik nog maar wat harder kneep hahha
Oh, wat een schatjes (bijna) allemaal! Mijn man is zo schattig bezig met zijn aanstaand papa-schap! Laatst deed hij bloedserieus de Nijntje-knuffel een pamper om om uit te proberen hoe dat moet. Daarna vroeg hij mij hoe je zo'n ding dan opvouwt als die vol zit. En ik maar mijn best doen om niet te lachen 😁
Soms ligt ie in bed te kijken hoe ik als een hulpeloze baby probeer om te draaien. Uiteindelijk krijg ik dan wel een zetje. Lach dan lekker met m mee, want voel me zelf dan net zo idioot als het er uit ziet
Mijn man zegt de hele tijd dat hij me zo mooi vindt en zo sexy. Dat helpt echt, vooral omdat ik me alles behalve dat voel. Grappig genoeg doet het me niets als ik niet zwanger ben, maar nu...Goed gevoel.
Mijn vriend is echt een lieverd. Ik mag niks meer tillen van hem, hij zegt me steeds hoe mooi zwanger ik ben, wrijft over mijn buik en praat tegen de baby. Maar wat ik echt het allerliefste vond, is toen ik net een week of 8 zwanger was. We waren op kraamvisite, ik zat met de baby in mijn armen en hij zei heel zacht, zodat alleen ik het hoorde:"Ik ben zo blij dat we er zelf ook eentje hebben gemaakt."
Mijn vriend is meestal niet zo uitgesproken in die dingen... Tot hij laatst ineens zei: schatje ik ben zooo trots op hoe je het doet! Vond ik zoooo lief! Vooral omdat het niks voor hem is om dat te zeggen
Toen ik al een paar uur weeen had van de eerste en ik om 2 uur snachts vroeg of hij de verloskundige wilde bellen zei hij: 'het is 2 uur, zullen we niet wachten tot morgenochtend, dan kan zij tenminste slapen vannacht' Eehm, neee! Om 6 uur is ze geboren..
Toen ik nog zwanger was zei ik dat ik me net een zeekoe voelde, mijn vriend zei toen dat ie juist vond dat ik er prachtig uit zie als ik zwanger ben. Dankje schat 😁
Maakt niks uit of ik nog diep lig te slapen, wanneer hij 's ochtends naar zijn werk gaat word ik even op mijn zij gelegd en dan heeft hij hele verhalen tegen mijn buik en wordt die kleine helemaal plat gekust
Die van mij was laatst wel goed. ik stond voor de babykamer en zei, kun je je voorstellen dat daar straks echt een babytje ligt. zucht m'n man en zegt ja dan beginnen de slapeloze nachten. Ik lag gewoon dubbel om het gezicht dat ie er bij trok
Dit herken ik heel goed, nu zwanger van de 2e maar romantiek is nog steeds ver te zoeken. Die van mij zegt gewoon zou je niet eens gaan wandelen savonds anders ben je straks net zo dik als bij de eerste😤
Die van mij is ook heel lief, toch wel erg blij mee als ik sommige opmerkingen lees! Hij pakt mijn buik regelmatig even van achter vast en zegt dan bijvoorbeeld: zo nu heb ik jouw en R... Vast. Lief Verder vind hij het nogal fascinerend om mij met een flinke buik te zien. Ben altijd super slank, dus hij verbaasd zich regelmatig.
Vriend was een weekje op kamp in het buitenland. Op een avond waren we aan het bellen, wil ie de kleine even spreken. Dus ik mn telefoon voor mn buik gehouden, vriend begint allemaal te praten dat ze lief moet zijn voor mama etc. geeft ze vervolgens stompjes tegen mn buik aan ter hoogte van mn telefoon. Af en toe een aai over mn buik. Maar alles bij elkaar is ie er nauwelijks mee bezig geweest. Is ook heel onwerkelijk voor m.
Mijn man is nooit zo romantisch. Tijdens de zwangerschap van B. Kreeg ik wel afentoe een lief appje of kreeg ik gewoon een dikke pakkerd dat die van me houdt en niet kan wachten tot zijn zoon er is. Tijdens de bevalling (de heftig en lang was) , was hij ook meer als 30 uur op maar heeft mij er echt doorheen gesleept. Ondanks dat ik lelijk deed soms bleef hij poes lief. Hij was echt mijn steun. Ik lag in het ziekenhuis de eerste 5 dagen maar die eerste nacht dat ik daar sliep heb ik zoveel berichtjes gehad van hem , zo lief. Later bleek dat hij ook mijn stiefvader had gebeld en gezegd hoe trots hij op mij was etc. Nu is deze zwangerschap nog pril. Hij is er van overtuigd dat dit een meisje is ; dus alles is dochter dit dochter dat... Ach we zien wel haha.
Haha vandaag moeten lachen op trotse papa in spé Hadden controle bij vk en kleintje is al aan het indalen, hoofdje zit al mooi in het bekken. Weer thuis kijkt ie wat ongemakkelijk. Nou, geen sex meer dan, zegt ie... Dus ik schiet in de lach,hoezo dat dan Tja, dalijk stoot ik tegen het hoofdje... Dus ik nog harder lachend, dan heeft de kleine straks gewoon een extra fontanelletje Was meneer toch beledigd haha!
Wij hadden als grapje dat elke keer als we gingen vrijen, we weer een deel van het bouwpakket in elkaar gingen zetten. lieffie. Zullen we de oortjes er op zetten?
Grappige dingen niet specifiek, maar ML is wel heel veel bezig met de komst van bib. Hij fantaseert al regelmatig over de (nabije) toekomst, verheugt zich erg op een baby'tje in de draagdoek en is op zijn manier heel zorgzaam voor ons. Neemt mij veel uit handen in 't huishouden, maakt hele actieplannen voor de kraamweken (wat zal ik allemaal eens voor je klaarmaken, kopen, etc.), heeft me bezworen dat ik deze keer écht niet op de 2e dag al met een stofzuiger door de kamer mag zwieren , wil niet hebben dat ik dingen til of draag (maar ja,dat doe ik toch, want hoe dacht je dat 't leven gaat, als hij er niet is) en spreekt zeer spontaan en regelmatig zijn waardering uit voor mij als mama, maar ook als partner en persoon. Dus hier écht geen klagen.