Ik heb ook iets leuks: Onze zoontje trekt zijn truitje omhoog als er een meisje op tv is En ja ben in een leuke mood
Huh hahahaha hoezo doet ie dat? Verstopt hij zich achter z'n truitje? Mijn dochter laatst, ik was aan het stofzuigen en zij helpt me altijd mee dus als ik langs de plinten ga krijgt zij de ondergedeelte. Ik ben bezig in de keuken en dochter staat in de gang 'te stofzuigen' en hoorde haar lekker zingen op haar manier dus keek het hoekje om. Staat mevrouw voor de spiegel in de gang met de onderste gedeelte van de stofzuigerslang als microfoon te zingen. Hahahah ik had het niet meer en hoe ze dara nou weer aan kwam? haha
Haha wat lief miss mom Beetje teveel idols gekeken mssn? Nee Hij trekt zijn trui omhoog net alsof hij dan zijn blote body wil laten zien Zijn kleine vetrolletjes
Hahaha het begint dus vroeg bij je zoontje LOL Mijn dochtertje is al zingend te wereld gekomen denk, doet niets anders hele dag hihi
Mijn zoontje (bijna 20 maanden) wil alle meisjes kussen die hij ziet.. van heel jong (wel herkenbaar als meisje) tot heeeeel oud (mijn oma van bijna 94!)... zo lief!
Onder het spelen ging ik laatst met mijn vinger voor zijn lippen langs. Hij is momenteel heel erg aan het blazen en sputteren. Hij maakte erg veel kabaal en dat klonk erg grappig. Dat vond mijn zoontje schijnbaar ook, want hij bleef geluid maken. Van hoog naar laag, dan weer wat harder, dan weer wat zachter. Mijn man en ik lagen helemaal dubbel. Mijn zoontje heeft hier echt een spelletje van gemaakt want hij pakt iedere keer mijn hand en dan moet hij even weer 'hubbuhubbu' doen.
Wij gaan over 2 maanden naar curacao, dus wilde ik Luca leren een zonnebril op te doen. Hij vond het wel interessant, dus moest hij op zijn hoofd, na een dag ondekte hij dat hij er doorheen kon kijken. Dus toen ging hij de hele kamer door en alles bekijken door zijn zonnebril! Zo grappig. andere was toen hij verkouden was en een lekker snotpegel had. Hij liep naar me toe en ik dacht hij wil een knuffel. Maar nee, hij duwde zijn neus tegen mijn been en 'snoot' even zijn neus in mijn broek!!
Mijn dochtertje kan inmiddels al leuk terugzwaaien als we naar haar zwaaien. We proberen nu ook 'klap eens in je handjes' en 'hoera!'. Ze heeft dan wel door dat ze 'iets' moet doen, maar het lukt nog niet zo goed... dus zwaait ze nog maar een keertje hihi .
Leuk hoor! Jelle vanavond in bad: "Jitte ook bosjes (borstjes)" En idd, als Jitte voorover zit, lijkt het of ze borstjes heeft.. Dus ik zeg, nee later als Jitte groot is, krijgt ze borstjes, net als mama. Jelle: "Ik ook bosjes" Nee, jij hebt alleen tepeltjes. Jelle weer: "Ikke jonge tegels!" (hij bedoelde natuurlijk jongens tepels, maar het was zooooo leuk!
Heerlijk! Mijn manneke is op moment ook helemaal van de plassertjes, piemeltjes en borstje. En dan bedoel ik het vertellen wie wat heeft Zo uit t niets kan ie ineens midden in de supermarkt roepen: papa heeft een piemel.... Kijken mensen je toch wel een beetje vreemd aan
Dit is zo grappig ! Borstjes en pipi's haha Joh kan niet wachten tot J dat doet lig nu al in een deuk
Aaron gaat in de tummy tub elke keer staan en wil per se niet meer er in zitten. Een paar dagen geleden stond hij lekker en hij begon te plassen en er kwam een heel mooi boogje uit. Dat vond hij blijkbaar ook, want hij probeerde de straal te pakken.
O ik lig in een breuk. Ik vind dit altijd zulke leuke topics. Mijn zusje, mijn ouders zijn wat ouder deden alles wat ouderwetser dit vooropgesteld, mocht altijd mee naar de wc als iemand ging, niet bij de grote boodschap hoor, als mede zindelijkheidstraining. Wat er dus in resulteerde dat de baas van mijn moeder thuis was bij ons, deze ging plassen en mijn zusje dus in de deuropening ging lopen spieken. Haar briljante opmerking: Zo hee, die is groot, ze scheen ook daad bij woord te zetten en te wijzen naar het gedeelte, bijna net zo groot als papa. En toen wist niemand meer wat ze moesten zeggen. Ik daarentegen lag volledig in een breuk van het lachen.
Haha, briljant!! Mijn dochter schudt sinds een poosje haar hoofd heel hard heen en weer (neeeee) als ze bijvoorbeeld geen brood meer wil of geen fles ofzo. Dan zeggen wij heel hard 'Jaaaaaaa!' en schudden ja, en dan ligt ze helemaal in een deuk
haha jaa dat heeft ze hier ook ontdekt, zo met je vinger der lippen bewegen en dan gaat ze automatisch brabelen en dan hububbuhuhbuu haha zo schattig dat geluidje, volgens mij vinden ze het zelf ook heel leuk @ Gentle : is jou dochtertje ook van 17 augustus? mijne ook was een warme week he haha
Oh grappig zeg! Ja Julia is ook van 17 augustus. Pffff, bloedheet!! De eerste keer naar buiten meteen zonder jas
Omg haha Wat leuk! Zie dit maakt mijn dag weer goed he leuke baby verhalen! Ik had gisteren zijn haar gekamt (die 3 sprieten) en had zijn borstel in zijn box laten liggen Nou dus vanochtend ligt hij lekker te spelen,draai me even om en ja hoor had hij de uiteinde in zijn mondje hangen!
mijn boeffie moet altijd even met zn vingertje over mijn onderlip zodat ie 'plop' hoort. dan ligt ie helemaal in een deuk...! als het geen geluid maakt lacht ie niet en zodra het hem lukt om wel dat 'plop' geluid te maken dan moet ie weer hard lachen!
Zoonlief zegt nu een paar woordjes en is de hele dag klanken aan het oefenen. Zijn favoriet van dit moment: kattekattekattekatte.... maar je raadt het al: af en toe klinkt het als kuttekuttekuttekutte Ik moet zo lachen als ik het hoor... zo lekker onschuldig