Kwam er vanavond een tegen. Marktplaats.nl > Tijgerprint stoel - Huis en Inrichting - Fauteuils Tijgerprint??
Zo goed als nieuw?? Marktplaats.nl > all star schoenen te koop mt 29 bijna gratis - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Schoenen en Sokken
hahaha zo goed als nieuw nou die schoen valt zowat uit elkaar en is echt niet meer wit!! Wat een domme mensen zeg hahaha
Hij is dan wel niet van marktplaats maar vind hem wel grappig.. Heren Boots? HEREN BOOTS - WE Fashion=
Krijg daar je voeten maar eens in Deze = ieuw.... beige sokken Deze = van dezelfde verkoper en ook zeer ieuw... mooie gymschoenen "Kijk deze mooie bril"....MOOOOI???? Marktplaats.nl > kijk deze mooie bril - Sieraden, Tassen en Uiterlijk - Overige Accessoires Rieker ballerina's. Volgens mij moet er staan: "Riekende ballerina's" Marktplaats.nl > rieker ballerienas maat 39 - Kleding | Dames - Schoenen Oooh en deze verkoper heeft 87!!!! pagina's met....zooi!! Ik zou nog heel lang kunnen doorgaan maar dat zal ik jullie niet aandoen hahaha.