omg die kinderwagens en wat een bedragen! haha... en dan denken ze zeker dat ze ze snel kwijt zijn ook whaha.. spinnekop ik wou net een bod uitbrengen op die puntenslijper haha...zullen we samen om en om gaan opbieden whaha..
hoi ja is goed annekulpke en ik hoop zo dat er ook ergens een potlood te koop staat op marktplaats spinnekop
yes gelukkig Marktplaats.nl > potlood xl 40 cm - Diversen - Schrijfwaren en Papierwaren die is voor mij !!: spinnekop
Marktplaats.nl > Te koop houten duw auto. - Kinderen en Baby's - Kinderspulletjes ja je zou ook gek zijn om hier voor te betalen
misschien kun je een deal met haar maken en het diddle potlood er voor een zacht prijsje bij krijgen Marktplaats.nl > diddl potlood rose - Kinderen en Baby's - Overige Kinderen en Baby's
Dit is ook zo erg he.. Marktplaats.nl > Boxkleed - Kinderen en Baby's - Boxen Deze komt van Wibra (maandag weer te koop trouwens) en kost in de winkel dus nieuw 5 euro, deze dame wil dat er voor dit gebruikte boxkleed minimaal 5 euro geboden wordt.
wat een super gave wandelwagens. Ik denk dat ik hier ook maar eens ga kijken of ik nog een punteslijper in de kast heb liggen Dat mensen die dingen op markplaats durven te verkopen. Ik zal mezelf kapot schamen
is iemand toevallig net zijn toilet aan het verbouwen. grijp je kans ! Marktplaats.nl > Toilet met wastafel - Huis en Inrichting - Badkamer | Badkamermeubels
deze zocht ik nou net! Marktplaats.nl > Blauwe Turkse kraal (Turkije) - Sieraden, Tassen en Uiterlijk - Kettinghangers
zullen we met zijn allen gaan biedden op die kinderstoel? dat was toen zo onwijs grappig met die schoentjes toen zeek ik bijna in mijn broek