Marktplaats.nl > oud pak damesverband (6st), maandverband - Verzamelen - Merken en Reclamevoorwerpen Die wil ik!!
Geweldige advertenties weer! Voor de aankomende kou.... altijd handig! Marktplaats.nl > het beste kado voor vader willy warmer willywarmer - Kleding | Heren - Ondergoed
Marktplaats.nl > Gummen - Verzamelen - Overige Verzamelen Hoelang zou diegene ermee bezig zijn geweest om alles netjes neer te leggen...?
Hahahaha Heb deze naar me zus gestuurd en die heeft hem voor de gein naar vrienden van haar gestuurd!!
Marktplaats.nl > naai zit klepbankje - Antiek en Kunst - Antiek | Meubels | Stoelen en Banken echt waar zie omschrijving advertentie..
iemand last van de crisis? hier de perfecte oplossing... http://huis-inrichting.marktplaats.nl/woonaccessoires-overige/382272767-crisis-winkelwagentje.html?
Haha zat bij meer advertentie's te kijken van de adverteerder, deze vind ik ook geniaal. Marktplaats.nl > groene helm met kogelgaten - Huis en Inrichting - Keuken | Potten en Pannen
Lijkt me nogal ruw naar binnen glijden... Naja.... glijden doet het niet eens... Moet je ook kijken op wat voor vieze ondergrond het gefotografeerd is.