Dit ging over ha, gyns en andere vreemde mannen die ons doosje moeten bekoekeloeren voor hun beroep: The Lady: "eigenlijk vind ik het ondertussen wel meevallen, bedoel... die mensen kijken naar je doos zoals een ICT'er naar z'n computerscherm."
Even dit topic omhooghalen hoor Ik las net deze van Mijkeltje; Nah jaaaaaaa!! Proberen de vaste rellers het leuk te houden, komt er een totaal nieuw rellertje de boel opnaaien! Grappig...
Ik moet ook elke dag wel weer ergens om lachen maar kan zo niks bedenken. Wel moet ik elke keer weer grinniken om het onderschrift van Devilschase, briljant!!! Jip-en-Janneketaal: "Linguïstisch gecomprimeerde, pre-adolescentgeoriënteerde, top-down communicatieuitingsmogelijkheid"
O ik moet trouwens ook lachen om de Google Ads onder dit topic: Ooievaar of baby huren Wij bezorgen zeer voordelig in Noordholland, Zuidholland en Utrech Baby huren??? *slaat hand tegen voorhoofd* o ja, tuurlijk, zo'n opblaaaasbare baby! (typisch geval van bruin haar met een 'blonde ondertint' )
Ja daar moet ik ook altijd om lachen. Ze heeft elke keer van die leuke. En elke keer denk ik: hoe komt ze erop?
Om deze van Assi lag ik in een deuk! : Mijn vriend heeft nieuwe slippers gekocht met zo een dingetje tussen de tenen, weet je wel.. We gingen de deur uit en hij had witte sportsokken aan.. Staat hij doodleuk te proberen om die slippers aan te trekken... Zegt hij heel serieus: 'Oh jammer, dat lukt niet'. Whaaaaaa!!