Niet-zo-leuke-mamadag

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Blijdorp, 23 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Hi, ik voel me vandaag niet zo'n leuke mama. Loop de hele dag met een bonkend hoofd en dochterlief wil zoals altijd liever niet slapen. Kan het vandaag niet echt opbrengen om veel met haar te spelen. Ze is heel vrolijk op het speelkleed of in haar box. Ik praat wel veel tegen haar. Een dagje minder knuffelen kan weinig kwaad toch? Voel me er een beetje schuldig over.

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Dat overleefd ze wel hoor :)

Hier wel vaker dan eens geen leuke mama ;)

3. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Tuurlijk kan het geen kwaad.
    Als je je morgen weer beter voelt geef je haar een extra knuffel. :D
    Iedereen heeft wel eens een "slechte" dag.
    Misschien merkt ze het niet eens hihi.

4. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Ja prima toch kan ze ook leren zichzelf te vermaken ;) zwangerschap en kraamtijd vd de tweede en nu soms nog na heftige nachten moet de oudste zich ook zelf wat meer vermaken. Lopen ze niets van op hoor :)

5. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Zolang ze lekker speelt en vrolijk is, dan is het niet erg toch.
    Ik ben van mezelf al niet zo'n 'speelmama', maar mijn zoontje kan tot nu toe ook heel goed zelf spelen. Zal ook wel moeten, want ik heb ook nog een peuter rondlopen die van alles wil/moet.

6. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Thnx meiden. Heb echt een beetje baaldag. Dochterlief pikte het vanmiddag wel op en werd jengelig. Gelukkig was dr papa om 15.15u thuis en kon het overnemen. Vanavond was ze weer vrolijk.

Logisch wel dat met andere kinderen en zwangerschappen enzo ze soms minder aandacht krijgen :)

Voelde me schuldig omdat ik echt alleen voor pampus op de bank lag en zij op haar speelkleed :oops: maar ze kan zichzelf goed vermaken heb ik vandaag gezien.

Ben trouwens ook niet een hele erge speelmama maar wel een knuffelmama :D gelukkig heeft ze veel met papa geknuffeld :)

Deel Deze Pagina