Geïnspireerd door een naam (Bark, dat het Engelse woord voor blaffen is) uit het bijzondere namentopic:
Hahaha True! Mis nog de als ik het ooit heb gehad voor verjaardag, sinterklaas etc, is het van mij. (Ook al is het helemaal niet leuk meer )
Ik was een keer met m’n zusje en onze poes bij de dierenarts. Om binnen te komen moest je een deur door, dan een gang en dan het hoekje om. Zaten we daar, kwam er een hondje binnen aan een hele lange lijn. Baasje zag je nog niet. Mijn hemel wat was dat hondje lelijk met zo’n platte neus en grof gezicht. Daar moesten we al om gniffelen maar toen die baas de wachtruimte in kwam… Één gezicht met die hond
Oef, dat is lang geleden zeg dat ik die heb gezien! Dus zou het zo even niet meer weten.. Toevallig vanmiddag een “echte” film gekeken met de kids (ze kijken hier normaliter maar 5 minuten per dag dus een Paw Patrol filmpje, dat geloof ik normaal iets van 15 minuten duurt is al een extraatje voor ze, maar dit was dus een nóg langere (dus echte zogezegd) film). Als het van de week nogsteeds zo druilerig is en we toevallig niks anders bedenken, weet ik welke film wij nu gaan kijken #vakantiemodusaan
Ja en als ze iets moeten doen vergeten ze het maar zeg 1x dat iets wat, uitzonderlijk, wel mag en dat hoor je maaaaaanden