Mijn buurjongetje van 4 zei toen ik vertelde van de zwangerschap; Zo, die is dan pas net gemaakt! Hihi
Haha geweldig die reacties zeg. Ik had gisteren mijn laatste werkdag (werk in een supermarkt) Een klant zei tegen een collega van mij dat zijn hond vroeger dezelfde naam als haar had dus ik zeg hoeveel honden heten er bijv geen max maar er zijn ook genoeg kinderen die zo heten. Zegt zijn vrouw: "hoe gaat je kind heten als het een jongetje word" Dus ik lachen, ja dat ga ik natuurlijk niet zeggen want het word een jongen. Moest ook zo lachen, denk je nu werkelijk dat we dat van te voren al gaan vertellen. Er moet nog wel iets te raden overblijven.
Heb wel eens rare opmerkingen gehad. Een collega; Zo jij begint dik te worden. Van de week een andere collega; Je begint in je gezicht voller te worden he, hou je veel vocht vast? Zulke vragen antwoord ik dan met Ja is normaal ik ben zwanger, hoort er bij toch.. Grrr..
Zat van de week in bus netjes op de linker stoel zodat er iemand naast me kon zitten. Een oudere vrouw gaat naast me zitten, op een gegeven moment komt mijn halte eraan. Ik druk op de knop maak aanstalte dat ik eruit moet, blijft ze zitten maar schuift alleen haar benen opzij zo van zo nu kan je er langs. Ik vraag netjes of ik er langs kan en dat het zo niet ging passen. Kijkt ze me toch schaapachtig aan, zeg ik ja sorry kan me buik niet meer inhouden om er langs te kunnen. Zegt ze o o sorry niet gezien!En stond ze uiteindelijke met een hoop gepuf op. Ik ben niet mega maar een bijziend iemand zonder bril had mijn buik kunnen zien 😧 wordt er soms moe van
Ik hoor sinds een paar weken pas dat ik een buikje krijg.... Het is ook een net buikje denk ik. Kwam vandaag een man tegen op m'n werk die vroeg of ik nog lang moest en of het nog een beetje vol te houden was Wahahahaha. Thanks man.... Ik kom net kijken!
Mijn lieve vriend.. Ik lag al op bed en hij komt ook in bed met een cadeautje.. Zegt hij : ik heb een cadeautje voor je gekocht omdat je drachtig bent :') haha
Patiënt; zo, je mag bijna met verlof zeker? Bekende; succes met de laatste loodjes! Volgens mij ben ik nogal gegroeid
Het nichtje van mijn vriend (bijna 5) zei van de week toen ik binnenkwam uit der zelf. 'Je krijgt een dikke buik' En toen we iets aten, mocht ik het niet eten want zij luste het niet dus de baby ook niet. En ze zegt vaak. ' ik weet hoe de baby gaat heten' en dan noemt ze allerlei namen op die ze mooi vind. En vandaag ging ik bij mijn schoonzus de boor ophalen vroeg ze of ze het even naar de auto moest dragen omdat die iets wat zwaarder was. Haha
Nog niet veel uitspraken gehad omdat ik nog niet zo ver ben. maar toen ik het bij mijn opa en oma aankondigde wilden ze meteen weten wat het geslacht was. dat weet ik toch nog helemaal niet! (Was net 11 weken toen ik het vertelde) en een collega vroeg ook meteen naar het geslacht town ik het noodgedwongen op mn werk moest vertellen. dan wist ze in welke kleur ze moest haken
(Kinderloze) Kennis van mij tijdens mijn eerste zwangerschap: Zij: Mag ik jou nou eens iets persoonlijks vragen? Ik: (beetje argwanend...) ja hoor?! Zij: (bloedserieus) kun je nou gewoon seks hebben als je zwanger bent? Ik: huh, meen je dit nou? Ze meende het echt, ik heb geloof ik een kwartier de slappe lach gehad
Ik werk op een kdv en een vader vroeg tijdens het wegbrengen van zijn kind 'is alles nog goed daar beneden?' Hij bedoelde natuurlijk met de baby maar mijn collega (en ik ook) dachten heel wat anders Volgens de kinderen krijgt de baby via een slang aan mijn navel het eten en ze vragen ook regelmatig als ik wat eet of de baby dat ook lust. In de middag ga ik vaak even op de bank liggen (pauze) om te rusten. De kinderen denken dan dat ik ga slapen omdat de baby moe is
Wat ontzettend schattig! Ik mag van mijn oppaskindje niet te hard rennen, dan schudt de baby te hard heen en weer
Ja hier nog eentje... Een vriend van ons zegt: 'Maken jullie er een echt meisje van?' Uhm nee, we plakken er een plastic piemeltje aan en doen alsof het een jongen is, nou goed? Hij bedoelde of we haar in roze gaan hullen en alleen met barbies laten spelen zeg maar, maar ik vond het zo'n domme vraag/opmerking... Alsof je een kind precies zo kan maken als je van tevoren bedenkt... En alsof het geen echt meisje zou zijn als ze ook met auto's speelt? Zal wel aan mijn hormonen liggen maar ik werd er echt een beetje kriegel van.
Nog 4 weken tot mijn uitgerekende datum. Maar volgens mijn vriendin was aankomende week de laatste week dat ik langs kon komen omdat ik dan toch echt bijna uitgerekend was... En dat heeft zelf ook twee kinderen Ik ben van plan gewoon m'n ding te doen tot de eerste wee zich aandient hoor haha!
Haha fantastisch! Ik ben zelf nog niet zover maar ben erg benieuwd wat voor vreemde vragen en opmerkingen ik krijg!