Toen ik sochtends vroeg al korend en spugend op de trap zat met mn emmertje kwam mn zoontje van 6 zijn bed uit, 'mama? Wat ben je aan het doen? Dit ziet er een beetje gek uit!' Oh oh hij moest eens weten, hij vraagt heel vaak wanneer mn buik nou eindelijk een broertje of een zusje uitkiest😊
Nou, vind ik niet hoor.... Je buik word groot en bol, ja. Maar das in mijn ogen niet hetzelfde als dik worden....
Dus als iemand zegt woow!!! wat word je buik dik!! dan mag het wel? Maar als iemand gewoon zegt wow wat word je dik! dan is t ineens heeeel anders omdat het woordje buik niet genoemd word... Terwijl met de onderste uitspraak in 98% van de gevallen hetzelfde word bedoeld als uitspraak 1 (wat heel veel mensen ook heus wel snappen gok ik zo)
Laatst belde er een dame aan. Ik lag te slapen op de bank. Toen ik open deed met nogal een duf hoofd raakte ze een soort van in paniek? Och hemel och hemel!! Ohhh sorry... Dus ik antwoord heel droog en u komt voor? Nou ze was het pardoes vergeten en vroeg hoe lang moet je nog? Dus ik zei nou euhm niet zo lang het mag al wel komen. Toen zei ze met echt een soort paniek stem heb je nu weeën dan? Ik vroeg haar nogmaals waarom ze kwam. Op dat moment draaide ze zich om en zei: Doet er niet meer toe succes met bevallen! Ik heb de deur dicht gedaan en echt nog even 10 minuten zitten nadenken over het gesprek wat ik daarvoor had gevoerd. Bizar..
Zei een collega van de week ook tegen mij.. vond ik toch minder tof Volgens mij valt het ook nog best mee, want ik pas mn heupbroeken van voor de zwangerschap nog..
Er zit een wezenlijk verschil tussen dik worden en zwanger zijn Dus nee, ik ben ook niet gecharmeerd als mensen zouden zeggen dat ik dik geworden ben. Kom op zeg.
Als mijn man aan dochter vraagt waar de baby nu is, prikt ze altijd middenin een van m'n borsten. Als ik dan uitleg dat de baby in m'n buik zit prikt ze daar in en vervolgens weer in een van m'n borsten
Hihi wat een geweldige verhalen weer! Hier ben ik echt verbaasd over opmerkingen die ik deze week al meerdere keren heb gekregen. Een buurvrouw en 2 vaders van mijn werk hadden gehoord van anderen dat ik zwanger ben en kwamen naar mij toe (allemaal los van elkaar ) om te feliciteren en zeiden dat ze het nog niet hadden gezien en dat ik er zo goed uitzie! Ok dan nu een foto van mijn buik, ruim 23 weken zwanger
Mensen blijken toch veel meer met zichzelf bezig te zijn dan met een ander Geweldig, je buikje is duidelijk een zwanger buikje
Hahaha Die van mij levert commentaar als ik in zijn beleving iets te hard op mn buik klop.. hij is bang dat 'íe daar een gehoorbeschadiging van krijgt
Mijn moeder werd tijdens de zwangerschap bijna panisch als de kat alleen al naar de babykamer keek. Want katten gaan op baby's liggen om ze dood te drukken. Ja hoor, dat beest was druk bezig om uit te vinden hoe je geen pootafdrukken achterlaat. Ook iemand die zei dat baby's dood kunnen gaan van kattenharen Mijn meisje leeft trouwens nog steeds, ondanks de kat Nee even zonder gekheid, poes loopt er met een boogje omheen maar als ik haar naast mijn dochter zet (die aan de haren en oren trekt en in de ogen prikt) dan doet ze helemaal niks.
Ik zei laatst..nu ik zwanger ben ben ik gewoon heel vaak een beetje chagrijnig omdat ik veel moe ben... Mijn dochter zei... Ik weet hoe dat komt... Je wordt weer MOE-der.. Haha
ml vroeg zich af toen ik net zwanger was of ik niet nog een keer zwanger kon worden en er dan dus 2 baby's zouden komen als we nu gingen vrijen (we wisten toen al zeker dat het er echt maar 1 tje was) Heb hem toen eerst heel hard uitgelachen en daarna maar een lieve aai over zijn bol gegeven. Was toch best schattig haha