grappige situaties zonder kind

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door mama en zoon, 23 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

Ik zet regelmatig bij visite hun glas verder op tafel, omdat ik bang ben dat ze het omgooien:D

2. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik ging laatst paardrijden, bijbehorend outfit vinden ze kinderen prachtig dus ik even rondgelopen binnen met helm op, wachtend op mijn man die even boven was om vervolgens weg te gaan.

Vervolgens zie ik mensen naast me bij het stoplicht lachen, uitlachen. Eh ja, had de helm nog op.

3. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ik ga echt helemaal stuk.. :D

4. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Niet gênant! Blijf zo alsjeblieft!

5. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Als ik op de fiets zit praat ik 100 uit.. kijk daar! Of zie dat!! Oohhhh een...!
    Maar als ik zonder kind op de fiets zit dus ook. Alleen besef ik het me vaak bij het eerste woord. Dus mij hoor je vaak ahhhhhh of kijk, heel hard roepen op de fiets. Dat is ook wel weird lijkt me.

6. Aries

Aries Niet meer actief

Niet van mezelf, maar zag laatst een moeder waardoor ik aan dit topic moest denken. Ik denk dat ze met haar dochter een spelletje aan het doen was op de stoep met op welke tegels je wel en niet mocht staan. Dochter liep voor en leek er niet meer echt mee bezig, moeder ging er, buiten zicht van haar dochter, helemaal in op en struikelde doordat ze zo gek liep. Gelukkig viel ze niet echt. :D

7. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb heel erg moeten wennen toen ik geen kinderwagen/buggy meer hoefde te duwen. Dochter is nu 3,5 dus loopt gewoon mee, of zit heel soms nog in het winkelwagentje.
    Toen ze nog wel in de buggy zat was ik een keer met mijn vader bij de Ikea, zonder kind, mijn vader liep met de kar, maar die heb ik afgepakt, haha, ik moest iets te duwen hebben, voelde me zo onthand, hahaha!!
    Binnenkort komt onze 2e, en hoewel ik het enorme vrijheid vind dat je op gegeven moment geen kinderwagen/buggy meer hoeft mee te slepen, vind ik het ook wel weer fijn, je kan altijd je tasjes enz. kwijt als je aan het shoppen bent of een dagje weg.

8. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Ik riep laatst heel hard 'wheeeeeee' toen ik de rotonde over reed... om halverwege te beseffen dat ik mijn dochter toch echt net bij de oppas had afgezet. Oeps. Gelukkig zat ik alleen in de auto :D

9. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Ik zie het al helemaal voor me:D
    Autorijden kun je beter ook met helm doen tegenwoordig....

10. THEmom

THEmom Lid

1 apr 2017
    57
    0
    6
    NULL
    NULL
    Met mijn 21 jarige broertje in de auto:

- Kijk! Een trein!
    - Zie je de schaapjes? Ze staan er weer!

:)

11. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Nee niet genant! Gewoon leuk.
    Vandaag nog heb ik luidkeels indianenliedjes gezonden en rond een totempaal gedanst in het bos. :D
    Met de kinderen... Dat dan weer wel. Was heerlijk.

12. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.853
    1.061
    113
    Oh als ik met de hond wandel, praat ik wel eens per ongeluk alsof ik tegen mijn zoon praat. Zo genant. Laatst zei ik hard: "Hup, kom nou eens bij mama!"
    Omg ik was zo blij dat ik niemand om me hen zag.

13. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Hahahaha

14. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Vorige zomer was oudste helemaal into Pokémon. Dus app op m'n telefoon en samen op jacht (ik lekker wandelen/terrasje pakken en hij spelen met mijn telefoon dus)
    Maar nu vond ik me vandaag ineens in het parkje fanatiek op m'n telefoon meppen om de gym te verslaan. Idd.... In mijn eentje....:)

15. jaatje

jaatje Actief lid

11 jun 2014
    347
    6
    18
    In de AH enthousiast op zoek gaan naar het treintje. Is nou eenmaal een gewoonte geworden als dochter wel mee is :)

16. mapepejo

mapepejo Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.593
    541
    113
    Herkenbaar:
    - meezingen met de cd in de auto en dan na 20min bedenken dat je kinderen niet in de auto zitten..
    - bij de kassa heel kort in gedachten even paniek "waar issie?!!" en om je heen kijken.. onee... ik ben alleen naar de winkel..
    - de buggy uit de auto laden, uitklappen en dan bedenken... onee, ik ben alleen, geen buggy nodig..
    - ander kind horen huilen en even kort denken dat het je eigen kind is..

17. mama en zoon

mama en zoon Bekend lid

27 jan 2017
    740
    209
    43

Hahahahaha :D

Fantastisch

Ik ben nu ook heel bedachtzaam op wat ik eet.
    Dreumes wil ook meteen koek als ik het eet. Dus als ik een tweede neem... je wordt meteen op je vingers getikt :D

18. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.870
    113
    Vrouw
    hahahaha herkenbaar :D:p

Deel Deze Pagina