Klopt helemaal niet.. Tankje staat links, tankdop rechts. Man vergeet de laatste tijd de tankdop dicht te doen. Ook zwangerschapsdementie...
Oooh hoe vaak ik gebeld ben door ben door de vk of het ziekenhuis waar ik bleef want u had een afspraak mevrouw...uuhhh had ik dat?? (En dat dan een keer of 5 en na m'n bevalling ook nog een aantal keer) Het ergste was dan dat ik het in mijn telefoon had gezet, het alarm had gezet EN de melding gewoon had gezien 's ochtends..😣
Hahaha geweldig allemaal! gisteren. .. ijsje gepakt voor mn vriend en mij .. kom ik 3 uur later bij de vriezer in de schuur... ik denk huh? wat een raar licht. gewoon de vriezer open later staan al die tijd! oeps
Volgens mij gaat het om het pijltje bij het pompje dat de juiste kant op wijst. Tenminste in mijn auto wel.
Van die tankdop had ik ook een keer gehoord. Ik dacht oh handig... Bleek hij mijn auto niet te kloppen, stond ik nog verkeerd.
In onze auto geen pijltje en pompsymbooltje staat in het midden. Achja de pompslang is oang genoeg om tot aan de andere kant van de auto te gerake. Als ik verkeerd sta