grappige tekst

Discussie in 'De lounge' gestart door stampertje, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    De tekst zóu grappig kunnen zijn, maar dan op een mannenforum ofzo. ;)
    Die tekst slaat echt nergens op, ik denk dat maar weinig vrouwen zo zijn in de zwangerschap.
    Bovendien is het erg kwetsend voor de meiden onder ons die nog geen zwangerschap hebben mogen beleven.

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    geen reet aan

3. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Het heeft bij mij ook ruim twee jaar geduurd voor ik zwanger was, maar toen ik een paar weken alleen maar over een emmer heb gehangen (wat tot 17 weken heeft geduurd) heb ik toch echt even gedacht; waar ben ik aan begonnen?

De TS vond het gewoon grappig en wou ons laten meegenieten. Alle topics over Sinterklaas enzo gaan toch ook over kinderen? En daar wordt niet zo op gereageerd. Waar wordt de grens getrokken?

Soms wordt er wel 'gevoelig' op gereageerd...(dit is niet beledigend bedoelt)
    Zouden de meiden die dit pijnlijk vinden (wat ik echt wel begrijp!) dan niet liever op een ander forum om over allerlei dingen te kletsen, en dan naar hier als ze de behoefte voelen om over zwangerschap/kids enz te praten?

Ik probeer niemand weg te jagen he. ;) Maar dit is gewoon een forum met heel veel zwangere vrouwen en mama's, dus dingen over zwanger zijn en kids zul je altijd over het hele forum tegenkomen volgens mij.

Hoop dat niemand hierdoor gekwetst is/het verkeerd opvat. :)

Deel Deze Pagina