Hoi allemaal, Ik wil voor mijn dochter een step aanschaffen. Maar ik weet niet zo goed waar ik op moet letten. Ze is behoorlijk lang voor haar leeftijd (115cm) en ik wil eigenlijk niet hoger gaan dan €40,- Iemand hier tips over bij welke webshop ik kan kijken en waar ik dan op moet letten? Bedankt alvast!
Mijn dochter krijgt deze voor haar 4e verjaardag as zaterdag van mijn zus (de 1e van links). Op de stuntstep van haar broer crost ze ook de ruin door dus denk dat elke step wel kan met 4 jaar. Bekijk bijlage 647858 0
Deze wellicht? Onze dochter van 4 vind hem iig super. Je kunt hem ook inklappen en makkelijk meenemen indien nodig. Was 30 of 40 euro dacht ik.
https://www.lidl-shop.nl/CRIVIT-Aluminium-step/p100285060 wij hebben deze sinds een paar weken, mooi stevig degelijk stepje. Ben er heel blij mee.
Hier crosst zoontje rond op een heel oude Loekie step. Kostte maar een tientje op marktplaats. Na een winter in de schuur bleken er wel 2 nieuwe binnenbanden omheen te moeten, kostte 30 euro, totaal 40 euro dus. Ding ziet er niet uit maar hij heeft enorm veel plezier met dst ding en een keer vallen maakt niet uit ( voor de step dan)