k zat laatst in mn borsten te knijpen en de melk liep eruit, zegt mn man: doe nou niet dat moet je bewaren voor de baby want straks heb je niks meer..
leuk he mannen! ik moest een keer naar het ziekenhuis ivm me eierstokken. mijn mannetje heeft t toen aan zn moeder uitgelegd dat ik iets had met me eierstelsel! hij was ook een keer onder de indruk van een man op tv ,die had 4 kinderen geaborteerd moest geadopteerd zijn! hihi
Mijn vriend stotterd ook, dat komt omdat hij toen hij een klein kind was een ongeluk heeft gehad, waardoor hij in coma heeft gelegen. Sindsdien stotterd hij. Maar hoe erg het ook is, er is altijd een moment dat ik mn lach niet in kan houden, als hij bijvoorbeeld een lastig woord moet zeggen, en hij komt er niet uit, hoor je hem roepen G*dverd*mme! STIK! En dan gaat hij op een hele hoge toon iets zeggen, zen zegt dan : Als ik zo praat stotter ik niet! Nou als ik dan mn lachen nog niet in kan houden, hij lacht dan net zo hard mee haha.
mijn mannetje begint al te lachen voordat ik kan zeggen dat ie z'n cd-speler moet schoonmaken omdat ie weet dat ik dit ga zeggen dus hij zit er niet echt mee, daarbij komt dat het maar heel sporadisch gebeurt want inderdaad als het dagelijkse kost zou zijn dan is het niet leuk meer. verder vind ik dat je een kind wat stottert anders moet benaderen als een volwassene, dus dat ben ik wel met je eens want dat geeft natuurlijk een flinke deuk in zijn zelfvertrouwen en zulke opmerkingen zal ik ook eecht niet maken tegen een klein jochie maar zoals je kon lezen stottert mijn man niet, z'n cd slaat alleen af en toe over of blijft hangen P.S. ben stiekum wel blij dat ik je schoondochter niet ben
Mijn broer stotterde ook vroeger. Wou hij 3 brood bestellen bij de bakker. "ddddddddd.." moeite om de d en de r (drie) achter elkaar uit te spreken, dus de oplossing: "twee bruin en doe er nog maar eentje bij"
Dit was dan geen uitspraak....maar een gebaar: Mijn moeder heeft 1 vinger moeten laten amputeren (echt mega sneu!). Ze wil ook twee stuks van iets bestellen en vergeet dus dat die vinger weg is. Doe mij maar twee (en ze steekt 1 vinger op) van..... Die verkoper moest even denken wat ze nou wilde...whahahah
Mijn man vertelde doodleuk aan iedereen die het maar horen wilde dat we al snel dankzij de "BlueWonder" test wisten dat ik zwanger was... ach, het lijkt ook wel op "ClearBlue"... Als ie iets zegt waar ie zelf het hardst om moet lachen, dan roept hij: "Ik hoor 'm ook voor het eerst!"
sinds we weten dat we zwanger zijn,word er telkens gezegd!Oehhh HCG bommetje! terwijl ik gewoon normaal zoals altijd reageer!
In het ziekenhuis had ik zo'n bidon om je onder te wassen... Nu vroeg ik mijn vriend toen we eenmaal thuis waren om zo'n ding te gaan halen bij de thuiszorg. Komt ie terug zegt ie: ik heb daar gevraagd naar een flamouce douche! Whaha ik kwam niet meer bij!
Eerst dit even: Mijn man en ik houden onwijs veel van elkaar. Wij zitten op mooie zomeravonden vaak voor het huis (aan de straatkant dus) samen met de buren. Er word dan gezellig gedronken en gepraten en gelachen. Wanneer er dan 'vreemden'(niet-buren) voorbijkomen begin ik wel eens ineens op mijn man te schelden. Of ook wel eens andersom. Er volgt dan altijd iets in de trant van: gvd kreng doe eindelijk eens iets, lui varken dat je er rond loopt. Komt er nog iets van of moet ik je erheen trappen? Wanneer die vreemden dan voorbijkomen dan kijken ze of ze water zien branden. En de buren liggen dan helemaal in een deuk! Nu de moraal van het verhaal: (het topic he?) Mijn man was een keer aan de beurt en schold op mij: Vieze vuile stoerhoer ga eens strijken en drogen ja. Ik heb niets meer in de kast gvd. Buren weer in een deuk en ik: He, dat moet andersom! eerst drogen en dan strijken en het is stoephoer en geen stoerhoer. Nou je begrijpt het al: de buren kwamen niet meer bij.
he die gein halen we ook vaker uit ja, in de stad stond mn man laatst bij een druk voetgangerstoplicht te wachten, toen ik wat later aan kwam lopen, ik tik hem aan en zeg: "he hallo leuk je weer eens te zien". Man vroeg aan mij: "he leuk waar is je man?:" Ik zeg"Oh die is thuis", waarop hij me vastpakt en me lang hartstochtelijk zoent... Je kan de gezichten van de omstanders wel raden Mijn man stond laatst in de supermarkt voor een lange rij te wachten toen ik met nog een boodschapje aan kwam lopen. Een mevrouw zag me voorbij lopen en duwde me terug, ze zei boos " achteraan sluiten jij" Waarop ik naar voren riep tegen mijn man: "meneer mag ik van U wel voor?" Ja natuurlijk mocht dat, vrouw boos en ik de grootste lol
Mijn man was laatst met Arend aan het spelen. Hij was met de beentjes aan het fietsen. Zei hij tegen Arend: eigenlijk mag jij nog niet gymmen, dat mag pas vanaf 3 maanden. Toen dacht ik "he?". Weet je hoe hij daarbij kwam? In het tijdschrift van het cb stond dat baby's tot 3 maanden geen babygym mogen hebben i.v.m. rust. Dacht mijn man dus dat hier echt gym bedoeld werd! (later heb ik hem uitgelegd dat een babygym zo'n speeltoestel is voor in de box)
wij hadden een aantal weken de 20 weken echo zegt de arts tegen mijn man mooi he? antwoord hij, ja maar wel erg zwart/witterig kregen daarna ons kind in kleur (sepia) te zien dat was beter aldus mijn man
Vriendlief kan af en toe echt een lomperikje zijn. Vorige keer zat ik effe niet meer lekker in mijn vel met mijn dikke buik enzo. Toen beklaagde ik me bij hem dat ik me net een zeekoe voelde... tja, hoort erbij he was zijn antwoord. Dan heb ik echt zoiets van, oke iets minder eerlijk mag ook. Maar van hem kan ik het dan wel weer hebben, ik weet hoe ie is.. Groetjes
Wij waren op vakantie geweest en hadden de heen en terugweg één nacht bij zo'n Formule 1 hotelletje overnacht... Waren we terug van vakantie zegt vriendlief tegen iedereen.. "Ja, die VOLUME 1 hotels zijn echt geen aanraders, het is dat ze zo goedkoop zijn maar anders.. " Enne we stonden een paar jaar terug bij de loempia tent.. Zegt m'n vriend: "Mag ik wel 4 vjietnjamnjese.. hè bah.. vjietnamese.. ehmm... (inmiddels 3 minuten verder).. " Het loempia kereltje: "4 loempia's?" Ik stond daar echt met tranen over m'n wangen van het lachen..
whaaaa leuk! (Waarom kan ik de uitspraken van mijn man nou nooit onthouden?) Maareh.. die flamouse douche vind ik wel een hele goede!
Mijn Franse vriendje zegt dat het NL klinkt als Canal+ zonder decoder....Ook wel een goede vergelijking...