De mijne is Zweeds en toen ie nog niet goed nederlands sprak had ie ook vaak leuke uitspraken. Stonden bij de VenD een afritsbroek te passen voor de vakantie, ropet ie ..hoe staat mn aftrekbroek? Wahhahaha
Die van mij zei steeds dat ik mijn buik eens in moest houden toen ik zwanger was en me ergens tussen door moest wurmen.
Vanmorgen werd vriendlief wakker met barstende hoofdpijn, maar hij wist wel waar dat aan lag: hij had zijn zaadsprong vandaag
Gister had ik niet zo`n zin in seks Dus ik zei tegen mijn vriend "spaar de zaadjes maar op zijn het er lekker veel" hij zo "dat kan niet deze zijn bijna over datum"
Wat een geweldig topic! Ik moet mijn bloed laten onderzoeken voor de levensverzekering en daar ben ik echt zoooo bang voor Dus ik zeg tegen mijn lief, dat zal wat worden als ik ooit een kind moet baren. Zegt-ie: Baren? Gewoon, je gaat onder narcose een maand van tevoren tot net na de bevalling!
Haha, je hebt ook soms van die mensen die vragen wanneer je uitgeteld bent i.p.v. uitgerekend. Dan zei ik meestal maar dat ik al weken uitgeteld was, maar uitgerekend over 2 maanden ofzo.
Heb deze gister avond aan m'n man verteld, maar wat denk je.. Hij snapte hem niet! Ik zei: Je weet wel een babygym?! *Hij kijkt me aan alsof ik chinees spreek* Ik: Zo'n ding voor in de box met bogen en speeltjes eraan?! Hij: Ooooooo.. Ik dacht dat hij gewoon niet teveel moest bewegen. Blijkbaar zit mijn mannetje met de jouwne op 1 golflengte..
mijn man kwam laatst 's ochtends beneden met zijn bril verkeerd om op hij zegt heel dreug: "heb het idee dat ik wat vergeten ben vandaag" hij had zijn gulp open staan dus ik zeg, lief je hebt je gulp open staan.... zegt hij "dat heeft dit model"..... als we samen boodschappen doen (we hebben 1 gezamelijk rekening) gaat 'ie standaart zuchten bij het afrekenen en zegt ie "zal ik maar weer betalen dan..." Dat gezicht van de cassiérre blijft het mooist!
als er een iets te lange rij staat bij de kassa roept mijn vriend zo hard mogelijk: KASSA 2! *schaam* als we uit eten zijn en er komt een knappe serveerster aan noemt hij me "zusje".. en bedankt..
wel grappig om allemaal te lezen Vaak een paar in een maand ben ik meestal chagaraijnig of stressig. dit had ik ook vaak wanneer ik ongesteld ben. Nu ik zwanger ben en soms, wanneer ik chagarijnig ben, zegt mijn man, je bent weer ongesteld geworden zeker Ik moest toen wel even lachen, maar dit zegt hij wel vaker. Gr. marleen
Heb er net zolang over gedaan als er tussen mijn reacties in zit om mijn man van die doorgekookte staart te vertellen.... Zit hier met een zeiknat gezicht en een mega harde buik van het lachen...en dat in mijn eentje :-D