Heb er wel meerdere hoor overigens niet alleenmaal van mijzelf maar ook van andere. 'Deze poepievoer' oeps klant hoorde het gelukkig niet;p 'K*ttentuig" oh.... 'Me collega is even voor u de rode muggen aan het likken" ipv spoelen Zijn er nog veel meer maar kan er even niet op komen haha
Ohja nog een dummy iets. Als iemand kon pinnen zei ik vaak perongeluk 'hij mag erin hoor' veel lachende klanten daardoor gehad
Mijn zwager wou een keer zeggen ik wil niet zo'n mieren n-er zijn, maar zei in plaats daarvan ik wil niet zo'n m-neuker zijn Het woordje mieren is natuurlijk ook erg pikant
Haha bij ons werden ze vaak boos en vonden het sekssistisch, veel klachten over gehad dat we zeiden hij mag onderin hoor
Ik had toen ik 13 was bij biologie het woordje organisme geleerd en wilde eens even interessant doen. Dus zei ik tegen mijn ouders: wat is onze hond toch een fascinerend orgasme
In de tijd dat mijn dochter koortsig was en zetpillen kreeg hield onze mediabox er mee op. Toen mijn man thuis kwam van het werk vroeg hij hoe ik hem weer aan de praat had gekregen. " met een rezetpil" was het antwoord van mijn oudste.
Manlief keek een stukje tour de France, en ik kijk mee. Nogal verveeld, want ja, zo boeiend is het niet. Dus ik sta op, 'goh, wel een mooie omgeving. Waar is dat ergens?' Ehm tja
Ik heb weleens aan een vriendin voorgesteld na een dronken avond en een brakke katerige dag om de spermalijn te bellen om eten te bestellen. Ik haalde de woorden shoarmalijn en spareribslijn door elkaar.... hahaha kan er nu nog om lachen! (is echt al jaren geleden!!)
Niet echt een uitspraak, maar van de week zag ik in de ondertiteling van een serie staan dat 'er sprake was van huishoudelijk geweld'
Eigenlijk was het niet eens een hele domme opmerking want de Tour maakt ook wel eens een uitschieter naar Italie of Spanje... dus had het net zo goed niet Frankrijk kunnen zijn op dat moment.