Ik reed mee naar het strand met de ouders van een oude vriendin van mij Het was op dat moment zons ondergang en ik was een beetje duf en zei: Wauwwwww moet je de maan zien dat is niet normaal zo groot en rood!! Iedereen keek me aan alsof ik helemaal de weg kwijt was
Ik ging jaren geleden met een vriend mee op de vrachtwagen. Het eerste wat ik vroeg toen ik binnen was: "Waar is de binnenspiegel?"
Hahahaha dit heeft mijn broer ook gehad, hij zei sperma schotel en wilde dus ook shoarma en spareribs door elkaar zeggen.
Ikzelf zei dinsdag; wat een hoop sluimer wolken i.p.v. sluierwolken. En ik zei een keer; dronken mobilist
Op de middelbare school (in NL les) moesten we onze naam spellen en ik was toen helemaal verliefd op een jongen in de klas, dus ik was niet echt aan het opletten. Dus in plaats van D-R-I-E-K-A zeg ik D-R-A-K-I-E Ben werkelijk 4 jaar lang Drakie genoemd! En een vroegere vriendin zijn tegen een tampon altijd sk*traket, vreselijk vond ik dat.
Pas waren man en ik een weekje weg, en we moesten weer naar huis, dus tijdens ontbijt bespraken we even wat we moesten doen (qua opruimen, inpakken e.d.). Dus ik som alles op en zeg vervolgens aan het eind van mijn zin: "En klaar zijn Jan en Kaas." Hoe ik er op kwam was me een raadsel, was in ieder geval de bedoeling om iets als Klaar is Kees te zeggen, maar blijkbaar wilde ik er meervoud van maken en werd een heel aparte zin. Mijn man heeft het die dagen meerdere keren herhaalt.
Ik had een aantal jaar geleden een gevalletje. Wij woonden nog niet zo lang in ons huis en hadden sinds kort een kitten. We wilden hem binnen houden tot dat hij een half jaar was en gecastreerd kon worden. Ik was aan het poetsen en Jochem (de kat) zat in de garage. Onze garage is een extra woonruimte met aan beide zijden openslaande deuren met grote ramen er in. Jochempie stond vaak met z'n pootjes tegen de onderzijde van het raam aan naar buiten te kijken. Dit vonden de buurtkindertjes helemaal geweldig. Dus die belden aan met de volgende vraag: Mevrouw, mogen wij uw poesje aaien??? Ik heb ze afgewimpeld (niet de fijnste kinders namelijk) en heel snel de voordeur weer gesloten. En vervolgens over de grond gerold van het lachen...
Haha kom niet meer bij van sommige uitspraken. Ik zei vanmiddag dat m'n collega nog enveloppen op de brief moest plakken, ipv postzegels. Hij is niet zo komisch als de andere maar m'n collega moest erg hard lachen.
Wij vertelden mijn ouders dat we volgende week naar.Sneek moeten. Zegt ze: oh, dan ben je bijna in Friesland! Zo heeft ze.ook de vraag gesteld of Bea de koningin van Friesland was...
Toen ik een jaar of twaalf was mocht ik eens met mijn moeder mee stappen in haar stamkroeg. Daar aangekomen zouden we doen of ik haar zus was. Ze heeft me gekregen toen ze 18 was, dus dat kon wel. Dus we kwamen met iemand in gesprek en die vroeg of ik haar dochter was. Toen zei ik "Nee we zijn zusjes! He mam?"
Hahahaha grappig allemaal. Ik heb deze ooit gehoord van een oud-collega: Hoe weet je nou zeker dat er geen kuiken in een ei zit? Ehm.. Nou, als er geen haan bij de kippen is geweest zit er ook gen kuiken in! Ze snapte het nog steeds niet hahaha.
- Ik heb een keer in het verleden naar mijn baas gesmst dat ik zooo mooi ben. (dat moest dus moe zijn). Schaamde me kapot! - Ik vroeg net nog aan vl of hij een neusdoekje wilde pakken voor me.... uhhh bedoelde zakdoek! - Vl zelf wilde graag een filmtriathlon houden ipv filmmarathon.
Ik. Zeg altijd brood niet van mijn kaas eten en zeg het echt heel vaak fout. Het is. Het kaas niet van je brood eten.Toch? ga ik weer twijfelen..