Laatst op de camping staan te kletsen met mensen naast ons. Had onze zoon zijn toilettas gepakt. Zegt die he mama kijk mijn billenkijker. Wij kijken van waar bedoelt die de thermometer we hebben werkelijk blauw gelegen.
En mijn vriend kan Tapenade niet uitspreken denk ik, die noemt het Tampenade, wat mij doet denken aan Tampeloeres haha Ook dacht mijn buurvrouw (32) dat aardappels aan struiken groeide, gisteravond vroeg ze aan mij hoe het kwam dat er altijd AARDE op haar AARDappelen lagen
Ik werk in een verzorginshuis.het was een warme dag de mensen konden kiezen uit 2 ijsjes.een vrouw welke het kouds was haha. Of oud vrouwtje zei tegen me dat ze een climax had gehad ipv een klysma.
Ik zei een keer tegen mijn baas: ' Als ik klaarkom kruip ik lekker onder mijn fleecedekentje' Ik bedoelde: als ik klaar ben (met werken) OF als ik thuiskom....... Schaam......
Dit zeg ik dus altijd, nu moet ik er met mijn dochter heen en moet ik het echt afleren, heb me al meerdere keren versproken
Dat zegt die van mij ook! Hij belde me laatst: moet ik nog dat clearasil spul meenemen wat jij altijd drinkt? Ik had geen idee waar hij het over had haha
Sta ik gisteren met dochterlief in het buurtwinkeltje. Zij had net een haribo banaantje gekregen en stond wat te brabbelen met de mond vol. Zeg ik tegen haar:"Niet met de mond vol praten, mag ik van je vader ook niet" Nou de eigenaar van het winkeltje begint te lachen en zegt: "euh.....die kun je dubbelzinnig opvatten hahahaha, warm hier hé?"
volgens mij ben ik niet de enige met deze, suc6.. klant aan de telefoon en wou haar suc6 wensen, dus ik zei sucseks. of met glasex die blijf ik nog altijd zeggen...
Hahah leuk topic! Even mijn zus (roxannekuh) belachelijk maken, kan ze dat fijn lezen wanneer ze terug is van vakantie Alweer een jaar of 5 geleden is ze met haar vriend naar Spanje op vakantie geweest. Bij veel hotels staat dan een bord buiten met de tekst: Heute abend Tonight Vanavond Esta noche ("Vanavond" in verschillende talen") Met daarbij het programma. Maakte mijn zus een opmerking in de trant van: "Goh, esta noche speelt ook bij elk hotel"