zo kocht mn ex een keer iets op een mark in nl.. De verkopers waren duits. Die vroeg of wij een tas wouden, riep hij doodleuk: nee gehts hier wel in whahaahahahaha
haha prachtig gewoon!! M'n tante ging een keer chinees halen. Vraagt dat vrouwtje: wilt u er kroepoek bij?? M'n tante verstaat het niet helemaal en antwoord: Nee, we eten het thuis op..
denk 5 jaar terug dat ik met een vriend van me dronken langs de mc drive liep, hij wilde een big sjek, ipv een big mac en als drinken een mcbier. flauw hoor, en dan vervolgens met de plastic mc donalds pop ruzie maken?? vind trouwens echt dat de mcdonalds maar een moet thuisbezorgen hihi. maja geen mcdonalds topic dit
Mijn dochter heeft soms wat moeite om de "r" uit te spreken. Zo aten we gisteren een ijsje en de wikkelpapiertjes lagen nog op tafel. Toen zei ze: "lullie moeten de papieltjes nog in de Lullenbak doen".... 😀
Mijn schoonmoeder kende iemand met het bordewasserssyndroom.. (borderline) En ze keken ook altijd naar Ted de kwetser op tv (That's the question)
Whahahaha wat een leuk topic dit! Mijn oma kan geen barbecue uitspreken... Dus als wij (bv op vakantie waren), en we gingen savonds barbequen, dan zei ze altijd 'op tijd terug komen hè, want we gaan vanavond babbetjoeken' Hahahaha moest er altijd zo om lachen, en we hebben het ook nooit kunnen aanleren
Mijn broertje vroeg een aantal jaar terug wat opleiding ik deed. Een jaar of 10 was hij..."je deed de opleiding terrorisme toch?" Uhh het is toerisme! En dochterlief laatst...ze wil net als de superbaby's van Dora, 2 baby's in huis. Toen ik haar zei dat er waarschijnlijk maar één baby in mama's buik past, zei ze: "Maar dan doen we er toch één in jouw buik en één in mijn buik!" En met zulke overtuiging...ik kwam niet meer bij
Mijn vriendin vroeg een keer aan mijn man; noem eens 4 werelddelen op. Mijn man zei; van wat? Mijn man smste mij gisteren dat hij kippeling aan het eten was..
Kippeling bestaat ook echt tegenwoordig. Vroeger noemde ik kibbeling kippedingetjes en ik moest niet weten dat het vis was want dan luste ik het niet.
Mijn vader de toerist op vakantie in Frankrijk tegen de man in zo'n hokje aan de tolwegen: "Bonjour". Moment dat we door mochten rijden: "Danke schön!" Wij kwamen niet meer bij
Mijn schoonvader was met kerst bezig om de accu auto van mijn dochter in elkaar te zetten. Hij kreeg de schroef niet in het gat, roept die heel boos; woa is det sjietgaaat noe. haha sm en ik kwamen niet meer bij
Hihi, inderdaad. Ze was behoorlijk op leeftijd, ik heb wat afgelachen om haar uitspraken en versprekingen