Dat doet mij denken aan de videotheek waar we als gezin naast het stoplicht stonden toen ik nét leerde lezen. "L-a-s V-e-g-á-s", dat heb ik 10000 jaar aan moeten horen. Vergassen dus.
Een studiegenoot van me tijdens een buitenlandse excursie. We waren in een cafe. Een vrouw vroeg: Can I take this chair? Waarop hij antwoord: Yes, hoor (dat klinkt dus als Yes whore). De rest van ons groepje lag onder tafel.
Een vriendinnetje van vroeger zag een beeld van de dikke en de dunne staan. Roept ze: "hey, Charlie en Chaplin! Kwam niet meer bij geloof ik.
Oh nog eentje die ik van mijn schoonbroer heb gehoord. Ze waren op vakantie in Frankrijk en moesten bij een winkeltje geld gaan wisselen. Maar ze wisten het Engelse woord voor wisselen niet dus vroeg een van de twee: "can you wissel?" Mjah whistle op zijn engels is fluiten dus eigen vroeg ie of die meneer kon fluiten
De dvd was net uit en heel lang heb ik hem dv i genoemd waarom dat weet ik nog steeds niet. Mijn moeder heeft ons altijd verteld dat er meisjes kaas was en jongens kaas. Ben wel eens uit gelachen. Ja nu snap ik waarom. Mijn moeder kan geen condens uit spreken ze zegt kedens.
Vroeger gingen we vaak met de auto op vakantie,en een van die keren stonden we op een parkeerplaats om ff pauze te houden en wat te eten,ik had meloen gegeten en vroeg om een doekje wand ik had sappige handjes.moet het nog steeds aanhoren op verjaardagen enz. Ook een keer op vakantie in Frankrijk gevraagd bij een korenveld of daar ook graanvossen leefde (ipv korenwolf.)
Onze zoon heeft last van berg. Mijn vriend wou dit tegen zijn moeder zeggen en zei dat onze zoon last had van brug Ik moest erg lachen en kreeg als antwoord daarop dat hij wist dat het iets me een B was en iets van buiten was.
Hahahahahahaha zo had ik ooit jaaaaaren geleden dat ik bij de dieetiste was voor de eerste keer en zij vroeg wat drink je zoal: Ikke: clear blue Haha bezig met zwanger worden enzo, ik bedoelde dus ook cristal clear .
Nog eentje van mezelf: We waren in China om ons zoontje op te halen, op een vrije dag (hoefden niets te regelem mbt documenten) gingen we met de gids naar een prachtig groot park met allemaal tempels met Buda's. Er was een tempel van de vruchtbaarheid, tempel van .. tempel van ... Staan we op een gegeven moment voor een schattig klein tempeltje, en ik vraag: What kind of temple is this? (en dan zeg ik ook nog dat ik dit tempeltje zo mooi vind hahahaha) Zegt zij: This is a dustbin...het was gewoon een prullenbakje in de vorm van een tempeltje Echt waar we kwamen niet meer bij!!!! Mijn schoonmoeder op een terasje jaren geleden aan de serveerder: Is de wc binnen? wat had zij verwacht dan?
Haha, wat een leuk topic dit! Wij waren een keer met mn schoonvader uit eten. Hij bestelde varkenshaas. Serveerster: wilt u er saus bij. Schoonvader: ja, lekker. Serveerster: peper-, champignonenroom-, of zigeunersaus Schoonvader: jahaa, saus. Lekker! Hha, we plagen hem er nog mee. En hij ontkent alles!
Hahaha en dankjewel ben nog op vakantie maar zie alles haha. Je moet niet alles verklappen al is het wel grappig
Zo grappig sommige versprekingen ik kom niet meer bij.. Heeeeeel vroeger op de huishoudschool moesten we een dinee koken en serveren aan de ouders van klasgenootjes. Ik had de eer om het menu voor te lezen, bij het dessert aangekomen zei ik erotisch toetje i.p.v exotisch toetje en iedereen in een deuk en ik las gewoon door... Of tijdens het fietsen tegen een vriendin kijk uit voor die panlarentaal... BOEM. Zei waarom zeg je dat niet. Ik ja zei ik toch een lantaarnpaal! Oeps
Enkele jaren terug werkte ik in een interimbureau als uitzendconsulente. Een van onze interimarissen was reeds enkele weken niet om zijn loonfiches en maaltijdcheques gekomen dus belde ik hem maar op om te zeggen dat hij om zijn maaltijdseks mocht komen! Oeps... Gelukkig was het via de telefoon maar ik had toch het schaamrood op mijn wangen!
Ik had laatst een discussie met een vriendin. Die beweerde dat er vier lidwoorden waren. Namelijk: de het EN een.. echt, het kwartje viel tóen pas. Érg gelachen samen
Tranen over mijn wangen dames Mijn oma van 70 slikt codeine tabletjes tegen de hoestprikkel. Zegt ze na een hoestbui: zo he, eerst even een cocaine tabletje nemen! Ik dacht eens , jaren geleden, dat er een foutje in het tijdschrift Vriendin stond. "Hey mam, er staat Krommenie maar zonder puntjes! Het moet toch Krommenïe zijn?" *Blond*
Hahahahaha Zo vertelde manlief hier dat hij in de krant had gelezen dt het heel normaal was om "na de slaap in s*x te vallen" Ik kwam niet meer bij
Ooit eens tijdens een tv spelletje stond er het woord gangster.. En toen vroeg ik: Wat is nou weer een gang ster?? Snapte er niks van hahaha