Ik vind dit serieus echt het leukste topic ooit !!! Ik kan me dan ook helemaal inleven in iets dus lig steeds dubbel... Heel leuk als je achter je pc zit en dat mensen vanuit een afstandje kijken en denken wat heeft die nou Ga vooral door met vertellen dames !!!!
ik voel me vereerd.. Ik zit ook heletijd te lachen achter mn telefoon. vriend vraagt steeds wat er is. oooh, hih moest eens weten dat ik dit topic door hem heb geopendhaha
Het ziet er volgens mij ook best dom uit... Zo een giegel achter de Comp. Of tel En ik maak zo vaak domme uitspraken mee maar kom nu nergens op Wel weet ik nog iets waar ik achteraf enorm om kan lachen... Ik en mijn vriend gingen op kraamvisite bij een vriendin me. Mijn vriend kende ze wel maar was nog nooit bij hun thuis geweest. We lopen naar de voordeur... Ik zeg nog hè die voordeur zit toch aan de zijkant... Nee hoor zei mijn man ( dun die was er nog nooit geweest ) dus ik loop vrolijk achter hem aan... We staan binnen... Uh volgens mij moeten wij hier niet zijn... Maar bij de buren!!! We stonden gewoon al binnen bij die beste mensen hè. Die hadden ook net een baby gekregen... Waah echt onze grootste blunder samen ooit
Wat een super topic! Ik lig hier helemaal dubbel.. Kan eigenlijk niet bedenken behalve dat ik een super lange discussie heb gehad met de vriendin van mijn schoonvader. Over de Volkswagen Beetle, die heette namelijk niet zo je had volgens haar alleen een volkswagen beagle.. Daarbij was een volkswagen 'beagle' weer een andere auto als een kever hahaha.. Wat heb ik een moeite moeten doen haar te vertellen hoe het werkelijk zat!
Mijn zus kon het woord danoontje niet uitspreken en zei dan... mag ik een condoompje Zo schijn ik een keer gezegd te hebben dat ik persee op vrijdag de 13e wilde trouwen, maar als dat maar niet op een maandag valt, dat vind ik zo'n saaie dag om te trouwen. Word er door vriendinnen nog altijd aan herrinnert... Mijn dochter heeft heel lang pikonnio gezegt i.p.v pinnokio of wat is het misselijk buiten i.p.v mistig
De poetsvrouw van mijn vader zegt altijd "ik ga stokzuigen" ipv stofzuigen Een leerling in groep 4 riep dat hij een keer een "klein geitje" had gekregen ipv een kleinigheidje
Mijn zus (blond ) moest een klant bellen uit pernis... Ze zei natuurlijk PENIS ipv pernis... Hij nou nou meisje waar het hart van vol zit...
Haha ik lig echt in een deuk om sommige uitspraken! Zo heb ik weleens bloedserieus gezegd dat ik ooit wel op 14-14-14 wil trouwen
toen ik hier in Italia kwam wonen kon ik nog maar weinig italiaans, maar het lukte me om me verstaanbaar te maken. Op een avond moesten we even een pitstop maken bij mijn vriend zijn huis want mijn zus en ik moesten even plassen. Mijn vriend woonde toen nog bij zijn ouders die geen woord engels spreken en ik dus helemaal trots naar mijn zus toe: geen zorgen ik weet wel hoe je het zegt....dus wij naar binnen en ik had mijn mooie zin helemaal voorbereid: ciao, dobbiamo andare a pisciare.....ze keken me al een beetje vreemd aan maar de volgende dag begreep ik pas waarom....ipv te zeggen dat we moesten plassen heb ik dus gezegd, hallo, wij moeten even pissen hoor......(ik hoorde tussen de vrienden van mijn vriend het woord pisciare vaak en ook al leek het op het nl pissen wist ik niet beter dan dat het plassen betekende) Nog een...verkleinwoorden....in het italiaans moet je normaalgesproken -ino of -ina achter een woord zetten om een verkleinwoord te maken. Voorbeeld: Naso (=neus) Nasino (=neusje)...dus ik laat horen dat ik mezelf de verkleinwoordjes had aangeleerd....kom ik bij mond aan (=bocca)....zeg ik dus vol trots: Bocca - Bocchino......AHHHH...ze kwamen niet meer bij, blijkt dat bocchino dus pijpbeurt wil zeggen....kkon wel door de grond zakken
Ik was op een excursie-reis met school en we waren net aangekomen bij de jeugdherberg. Dus ik zoeken naar het toilet.... Zeg ik met mijn duffe hoofd na die lange reis: is dit het toilet? *Doe de deur open*... O, nee, dit is de WC... *deur dicht*. 10 seconde later besefte ik me mijn suffigheid pas
Ik had als kind nogal mn eigen manier van liedjes mee zingen, zo werd; de zon schijnt weer in mn kabine , De zon schijnt weer in de kantine. Stille willie werd Stiere Willie! Mijn zusje was een liedje aan het mee zingen ipv omarm me, zingt ze met volle borst onTarm me, onTarm me!! Op school klassikaal voorlezen.. Douchegel! (lees Dousj egel!) ik ging af als een stekker... en een paar weken later kwam het bommel ding voorbij.. schaam schaam! een washandje was een handwasje, en het duurde een eeuwigheid voor ik beukenootjes kon zeggen tijdens handvaardigheid zei ik steeevast Neukebootjes..
Haha vers van de pers, mijn man meld dat we nu kijken naar een film met oscar bekroning... zo goed is hij dus proest.