Ik las net in het topic 'Roken' en had het erover met mijn man.. ik wilde zeggen 'ik heb haast geen rokende collega's, alleen mijn LG.' Maar in plaats van rokende collega's zei ik werkende collega's, dus: 'ik heb haast geen werkende collega's..' Laatst had ik ook nog een mooie, had het erover dat ik de was nog moest doen. Dus ik zei tegen mijn zus: 'als ik thuis ben moet ik gelijk even de zwarte was in de vaatwasser leggen'. Haha.. Zijn jullie ook zo goed in zulke versprekingen? Of ben ik de enige die zo lomp is?
Ik wilde eens aan een patient vragen:"Hebt u pijn aan de batsen/billen?" Ik was dialect aan het praten en haal die twee woorden door elkaar en vraag dus :"Hebt u pijn aan de ballen?". Gelukkig kon die meneer er mee lachen. Mijn collega die is gaan rennen, die had bijna een natte broek.
Dagelijks, mijn man verbetert mij dan ook constant Ik probeer nu ook te leren om eerst te denken en dan pas iets te zeggen. Eentje die ik me nog herinner: ik wou graag een kaaspannenkoek. Ik zei dus paaskannenkoek
Mijn ex vroeg me in de winkel bloedserieus of ik nog groepsoente (soepgroente) moest hebben. Ik kwam niet meer bij en hij werd me een partijtje pissig. Moet er nog steeds om lachen als ik eraan denk, heb hem er nog een hele tijd mee geplaagd.
Hihi ik plas in mijn broek hier. Een vriend van ons zij een keer tijdens het shoarma eten: He, er zitten geen slaatjes bla op het broodje ipv blaadjes sla haha we hebben zo ontzettend gelachen, hij had het niet eens door!
Ik heb het vooral met namen. Zo had de hond zich onlangs geschoren, had ik de voederbakjes van mijn man afgewassen en opnieuw gevuld, zou ik het leuk vinden als de hond eindelijk zijn flesje leegdronk en was ik uit mijn humeur omdat de kleine (4mnd) tegen de koelkast had geplast...
Werk in de zorg. en vroeg aan een client: wil u naar bed?? de man antwoorde met wat??? Spelen ze kwartet!! Kwam niet meer bij!!
Of tegen een vader van een kindje van het kdv 'sucseks' zeggen. Ik schaamde me dood, let nu elke keer goed op als ik iemand succes wil wensen.
Wat ik nog steeds van m'n man moet horen is of er weer een 'beverklumper' achter me zit in plaats van een bumperklever