Niet direct n verspreking, wel grappig... Zoontje van n vriendin... Piemel auw pijn, mama kusje geven... Zn moeder m maar gelijk verteld dat er n grens is aan de kusjes tegen de pijn...
Mijn zoontje vraagt dat ook.. dan is zijn piemeltje hard en dat doet schijnbaar pijn. Maar ik krijg hem nog niet duidelijk dat mama daar geen kusjes mag geven.
Zaterdag in de bus, Ryan zei tegen mij, mama kin, papa kin en ryan kin, dus ik ja dat klopt! Zegt Ryan, ryan piemel, papa piemel en mama piemel, dus ik uh nee mama heeft geen piemel, werd ie me toch boos en gillen dat ik wel een piemel had, hele bus dubbel van t lachen, ik schaamde me dood haha
Deed mijn dochter ooit ook... d'r schaamlippen deden blijkbaar zeer, dus toen moest ik er een kusje op geven. Ehm... nee, toch maar liever niet
Een tijdje terug zaten wij met vrienden bij ons thuis, en toen zei een vriend van ons "Als je dan een pijve stiemel hebt" Maar dat moest dus zijn, Als je dan een stijve piemel hebt. Hahahaha , we kwamen allemaal niet meer bij
door een verbouwing aan het kippenhok, waren mn kipjes een poosje van de leg, tot vorige week, ik vertel helemaal blij aan mn man tijdens het eten: mn eieren leggen weer kippen!!! hij heel droog: fijn schat, heb je meteen de grote vraag beantwoord van wat er eerder was, de kip of t ei.....
Ik was 14 en de eerste les biologie gingen over organismes... helaas bij het hardop voorlezen had ik het elke keer over hoogtepunten.. mijn leraar zei na afloop ook "Djon die komen in hoofdstuk 11 aan de beurt, probeer nu eerst die organismes erin te stampen"
Ooooh geweldig!! Ik had een slechte dag maar dit vrolijkt me wel op! Ik geef trouwens mijn water planten en mijn band is ooit eens prek gelikt Mijn vriend was gisteren ervan overtuigd dat verexcuseren een woord is. Mijn vriend kwam laatst thuis en vroeg me waarom ik zo chagerijnig was; Mijn poes haart uit :'(. Duss.. Het moet natuurlijk de kat zijn hea!
Oh dat heb ik constant (komt ook door B12 tekort, met injecties is het nu minder). Maar een leuke toen ik op de eerste hulp lag. Ik mocht niet eten of drinken in geval van operatie, maar had zo'n dorst. Dus ik zei: nou ja, dan spuug ik mijn slik wel door