haha hier gaat de hond in de box en Ise in de bench en bij n client van de thuisorg heb ik er 1 gehoord die vind ik nog steeds leuk en noem het nog steeds zo een gebaksbitje ipv gebitsbakje
Zo'n 10 jaar terug belde mijn man naar een bedrijf om te weten hoe het met zijn sollicitatie stond. Jammer dat hij naar mevrouw Yokanarie vroeg ipv mevrouw Yocarini . Ik stond erbij en schoot gigantisch in de lach. Hij heeft de baan niet gekregen
Whahaha lig hier helemaal dubbel. Ik vind mijn s-moeder leuk in haar versprekingen.. die zegt altijd: - 10 van de 9 keer. - Die soep (of iets anders) is lekker hartelijk, ipv hartig. En ikzelf: - Koppen met spijkers slaan.
Ik wilde mijn kat en zoontje vorige week tegelijk roepen, dan kon hij de kat eten geven, dat vindt hij zo leuk.. En wat roep ik tegen zoontje.. Kom eens bij het vrouwtje en meteen erachter aan tegen de kat.. Kom eens naar mama...
Ons nichtje was laatst hier spelen met lynn en sem. Sem zat aan de dvd recorder dus mijn nichtje zegt: je moet hier tegenwoordig alles achter grot en slendel leggen want sem pakt alles.
Ik was afgelopen weekend bij een client (in de thuiszorg) samen met een collega. Zij zegt tegen mij; heb jij verder alles al gedaan? Dus ik zeg ja, moet alleen mw. haar geboet nog even pitsen in plaats van haar gebit poetsen! Ik lag echt hele dubbel van het lachen.. verschrikkelijk! Wij hebben ook als echte tik in de familie om bij een verspreking elkaar echt compleet uit te lachen, in erge gevallen bellen we elkaar zelfs op om een verspreking te vertellen!
We kwamen van de week in het winkel centrum maar het was nogal druk met parkeren ik zag dus een plekje ik zeg daar schat.... wij er heen kom er dus net een auto aan die ons plekje pik zegt me vriend: oh nee hij heeft ons plikje geplekt uhhh
Ik had een keer mn schoonouders over de vloer en mijn schoonmoeder drinkt vaak cristal clear. maar ik was met zulke andere dingen bezig dat ik zei Wil je koffie of clear blue
Tis dan geen verspreking maar wel een pijnlijke opmerking die helaas de verkeerde personen hoorden... Ik werk in het ziekenhuis en er lag een patient met heeeeeeeeele hoge koorts alvast dood te gaan, vroeg een collega aan me of er nog iets met die koorts moest gebeuren... zei ik doodleuk (zonder erbij na te denken) Nee hoor, we zijn alvast begonnen met cremeren... pffff zie ik daar toch ineens de familie staan, die konden er gelukkig na vele verontschuldigingen van mijn kant, zelf ook om lachen want vader had dit een hele leuke opmerking gevonden.... pfffff
Toen ik juist werkte, moest ik papieren gaan halen bij iemand die Sax noemt. Alleen hadden mij collega's wijsgemaakt dat ie sex heette. Hij was pretty pissed toen ik naar mr. SEX vroeg.
Ik heb een keer gehad dat ik samen met mn vriend bij mensen binnen kwam en we ons moesten voorstellen aan iemand...dus hij loopt voor op....hallo richard....kom ik erachteraan....hallo richard. Nou kwam niet meer bij!
Hahah, ik kan er nu zo niet op een komen, maar dat gebeurd me dus regelmatig! Mijn vriend heeft dat met wespen. Hij zegt altijd wepsen . Heeft jarenlang gedacht dat die beesten echt wepsen heten.
@babyengel, op dat moment waren we er net achter dat ik 3 maanden na mijn bevalling net weer zwanger was....en was ook net die middag bij de huisarts langs geweest...en savonds kwamen mijn schoonouders op visite maar gelukkig kon iedereen er om lachen...en een aantal weken later kwam dat dus ook weer te spreken toen we vertelde dat we ons 3e kleintje verwachte dat we er die dag achter waren gekomen haha