Ik voelde me ellendig maar dankzij dit topic voel ik me al wat beter. Ik hou deze zeker in de gaten. Goed om je zelf eens aan het lachen te maken als je je niet goed voelt!
Terwijl ik iets wil laten zien aan mijn vriend zeg ik : ' Schijt , kak ' Ik bedoelde dus: ' Schat, kijk '
"Wil je slappe of stijve thee?" Sterke thee ipv stijve. Ik had als puber een keer een proefverpakking tampons besteld. Zei mijn bonusmoeder: "Je condooms zijn er!" Ik als puber en nog maagd kreeg een plaatsvervangende schaamte over me, wat zei ze nu?
Whahaha, geweldig Zo wil mijn vriend graag een Vovlo * Volvo dus * Elke keer als we een Volvo zien, kijk schat, je vovlo..
Ik roep regelmatig (vooral 's zomers) dat ik de schutting ga snoeien... Bedoel uiteraard de heg... En we hebben hier n heeeeeeeele lieve buurvrouw die tijdens vakanties altijd de vissen van de buurtjes water geeft..
Ik vroeg laatst aan mijn vriend of hij Chanel(onze hond) even in de kinderwagen wou leggen ipv onze dochter
Ik had gisteren op mijn werk een ouder gebeld voor een intake gesprek... Dus ik zei 'Ik heb net het nieuwe kindje besteld' in plaats van gebeld dus Heb ook wel eens dat ik dan een woord in mijn hoofd heb en dus dat op schrijf ipv wat ik bedoel hahah
Hahahaha, dat heb ik ook een aantal keer gehad! Weet zo niet meer met welke namen het waren, maar dat ging precies zo!! Dat ik gewoon dezelfde naam zij als mijn 'voorganger'
hahah...ik werkte ooit in een snackbar. Een mannelijke collega en ik waren altijd aan het dollen. Maar nooit als er klanten waren. Hij had het over krokutten en fricanlullen. Maar toen kwam er een klant binnen die ik moest helpen, hij bestelde een snack en ik vroeg: met kutchup? Ik schrok zo van mezelf dat ik gelijk knalrood aanliep. Ik had dat echt nooit moeten zeggen, maar het vloog zo mijn mond uit. OEPSIE!!
Geen verspreking, maar ik stuur net de volgende mail weg vanaf mijn werk: Bijgaand ontvangt u de ondergetekende offerte. Oeps Zo heb ik ook al eens een mail gestuurd met een hele erge typfout. Ook vanaf mijn werk: Kunnen jullie hoer alsnog voor zorgen?
Ben kapster : zegt tegen een vrouw na het knippen! Leuk hè zo die kuttere plukjes naar voren ! Moest natuurlijk zijn kortere! En voor oud en nieuw wenste ik iemand gelukkige haar dagen!! Hmmmm
Tja of het nou grappig is.. Ik was vanochtend op mijn werk, even kletsen met mijn collega's zodat ik er vast doorheen ben als ik volgende week weer aan het werk ga. (Ik zit nu nog ziek thuis ivm mk/curretage). Zitten we met een paar collega's in de kantine, komt er 1 binnen, komt naar me toe en steekt dr hand uit. Ik kijk al vragend naar haar, en zie mijn andere collega's ook kijken. "Gelukkig nieuwjaar he, dat ie maar vruchtbaar mag zijn!" Met een grote schaterlach erbij. Tja uh.. grappig. Gelukkig was ik niet de enige die er niet om kon lachen.
leuk! Ik zei ooit is iets tegen mn pa en hij verzond: "pa, kheb een vette vraag voor je zuster" maar wat ik nou echt serieus zei weten we beide niet meer Niet echt verspreking maar meer verkeerd gehoord (hoort er wel beetje bij he ) Verspreking tegen mn man. we waren de hond aan het uitlaten en we hadden t ergens over dat hij in t donker iets niet zag staan op afstand en ik wel. dus ik zei: ik heb ole uigen ipv uilen ogen ik kan verrekte goed in het donker zien, vandaar dat ik dat zei haha. hoor t nog elke keer terug van hem
ben ik dan echt zo"n muts die dan denkt je zal het wel goed bedoelen en niet weten wat je verder moet zeggen en gewoon oprecht bedoeld. Sterkte met herstellen!is klote als het mis gaat.