Mn moeder die de huiskamer binnenkwam met de vraag:"lust er iemand nog een broodje krokodil?" i.p.v. frikandel. Mn moeder die verteld dat het hekje achter is vastgezet met spare-ribs, dit moest tie wraps zijn. Mn moeder: Goh, wat een mooie kaarsenstandelaar. Hihi, mn moeder maakt echt zeer regelmatig de leukste versprekingen. Het is zo erg, dat we op haar 50ste verjaardag Ingrids ( mn ma ) woordenboek hebben gemaakt, waar de leukste versprekingen instonden. Het waren er ook zoveel
Ze zal het ook wel goed bedoeld hebben, maar het komt nogal vreemd over. Vooral omdat ze zelf het nodige heeft meegemaakt met zwanger worden en uiteindelijk maar 1 zoontje heeft. Maar goed, ze is ook niet de slimste zullen we maar zeggen.
Ongeveer alles wat hier al staat??? - Soep a coup.. ipv Cup a Soup. - Ik praat regelmatig over de 'wasgoot' Ik wilde vanmiddag vertellen dat ik na het douchen wel even langs de brievenbus zou lopen. 'Ik loop eerst even onder de brievenbus door' Vrienden van ons heten Pieter en Geertje.. Ik vertelde doodleuk dat ik bij 'Peertje en Gieter' was geweest. En zo gaat dat hele dagen. Ik heb ook wel eens een woordenboek met uitspraken gekregen. Shame on me.
Toen ik kleiner was en moeders vroeg of er al uit was, kreeg ze als antwoord; nee, ik ben nog aan het kezen(ipv kiezen) Moeders lag slap van het lachen en ik snapte het maar niet, ondertussen wel..
En ik heb me ook een keer letterlijk versproken.. Was tegen vrienden aan het vertellen over de 20-wekenecho. We zouden het geslacht geheim houden. Mislukt!
lol zoiets had ik ook bij de visboek. zag kibbeling op een bordje staan en wilde een lekkerbek bestellen, dus ik zeg vrolijk: 1 kibbeling graag. die kerel stond me vreemd aan te kijken waarom ik 1 stukje kibbeling wilde hebben
Jup.. En aangezien we ook nog 3 weken op vakantie gingen met mijn ouders, broer, een vriend van mijn broer, een bevriend stel en daarvan ook nog een broer hebben we maar besloten het algemeen bekend te maken want 3 weken gevis van 7 man, dat zou ik niet overleven
Een vriendin van mij zag een boek liggen in de boekwinkel en sprak heel verbaasd de titel uit: 'gel-ogen!?'
Ik ben bezig met afvallen en iedereen heb ik op de hoogte gesteld.. Vraagt mijn zoon van de week. Mama ben je al gevallen Hahah prachtog toch, lag helemaal in een deuk!
Had net nog tegen mijn vriend gezegd: gelukkig heeft mijn verstand mij niet in de gaten gehouden . Hoe kom ik daarbij...
Ik pingde laatst naar een collega de zin: ik schijt in m'n broer had dus gewoon broek moeten zijn moet nog steeds lachen nu ik er weer aan denk.
Hier had mijn schoonvader laatst een nogal 'aparte' ! De kinderen hadden okkie octopus gekregen, dus dat moesten ze natuurlijk aan opa laten zien. Wat zegt mn schoonvader, je moet wel uitkijken met die testikels he? Vriend barst in lachen uit en vraagt pa, waar moeten ze voor uitkijken? Nouja het duurde even voor het tot iedereen was doorgedrongen wat hij nou daadwerkelijk zei, haha! Nouja uiteraard voor de TENTAKELS, niet voor de TESTIKELS! Weet niet waar schoonvader was met zijn gedachten, maar niet bij een octopus .