Ik had voor mijn zoontjes 1e verjaardag een brandweerkazerne besteld. Levertijd 4-8 werkdagen. Vorige week zondag besteld, ruim op tijd dus. Nu krijg ik een mailtje dat het een week vertraagd is dus niet op tijd. Ik vind het best wel jammer. Tuurlijk hij is 1, ik geef hem wel wat kleins en dat beseft hij toch niet maar had het door mijn dochter willen laten geven dus vind het wel jammer. Met kerst hadden mijn ouders ook wat besteld bij bol.com voor hem en dat kwam toen ook (veel!) te laat. Toen kreeg hij een briefje die ze via de website hadden uitgeprint dat het de schuld van bol.com was. Ik was altijd erg tevreden over bol.com maar nu toch wel teleurgesteld. Waarom noemen ze een levertijd als ze zich er niet aan kunnen houden? Hoe is jullie ervaring hiermee?
bij bol heel wisselend, de ene keer gaat het super, maar ik heb ook al een paar keer meegemaakt wat jij nu schrijft.
Persoonlijk hen ik nog nooit wat te laat gehad bij bol.com maar moet zeggen dat ik kado's ook echt makkelijk 2 maanden voor dato in huis heb, ik heb 1 keer een wekker ergens besteld en die zou binnen 10 dagen komen en werd 2 maanden, nu had ik er geen haast mee dus dat scheelde maar zo wel konden ze dat ding lekker ergens instoppen waar de zon niet scheen. Zou zeker klagen dat het voor je kindje zijn verjaardag is, wie weet sleep ie er nog wat korting uit
Ik bestel nooit meer bij bol.com!! Zeker geen speelgoed. Ik ben nu eindelijk van bol.com af na getouwtrek vanaf eind oktober. Kado gekocht, niet compleet geleverd, klantenservice gebeld ik moest het terugsturen. Na 5 weken had ik mijn geld terug dus kon ik weer opnieuw bestellen maar helaas kwam, weer heel laat, het kado in huis. Weer niet compleet.... Weer bellen met klantenservice ik mocht het weer terugsturen en een nieuwe bestellen ja dag!!! Stuur de ontbrekende onderdelen maar op dat deden ze niet. Heel wat telefoongesprekken en beloftes verder toch maar teruggestuurd. Uiteindelijk was pakket zoek..... Dit keer had ik met acceptgiro gedaan maar kreeg herinnering brief en mail dat ik moest betalen. Pakket zoek, nr doorgegeven en 4 weken later pakket gevonden. Wel 2 keer de verzendkosten moeten betalen terwijl zij een incompleet product geleverd hadden. Als het goed gaat is het prima maar zodra je de Klantenservice nodig hebt..... gaat het mis!
Ik heb eigenlijk nog nooit problemen gehad met Bol.com en ook niet met levertijden. Natuurlijk is het erg vervelend dat het gebeurt, maar er zijn natuurlijk heel veel bestellingen als de jouwe en tja dan kan de levering wat langer duren. Dat het toevallig met kerst ook gebeurde, is toeval denk ik. Je hebt in ieder geval wel netjes bericht gehad van de levertijd. Vaak staat de levertijd ook vermeld bij de producten of wanneer het gaat uitlopen krijg je daar netjes bericht van. Blijft dat het gewoon heel vervelend voor je is, maar ik denk dat er bij elke online winkel wel eens wat misgaat. Het gaat erom hoe het opgelost wordt. Misschien bellen met een klacht??
Ik heb best veel bij bol.com besteld en altijd snel gekregen, tot gister! Mijn bestelling zou binnen 4 dagen geleverd worden, maar kreeg een mail dat het pas over 2 weken komt!
Ik heb laatst 2 cd's besteld bij bol. 1 had een levertijd van 4 tot 6 weken, de ander bleek na 1,5 week niet leverbaar. Ze zouden het geld zsm terugstorten... niet dus. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en vertelde me doodleuk dat ze pas het geld terugstorten als de rest van de bestelling geleverd is, ofwel; ik moest nog een maand wachten op mijn geld. Ik heb nog gezegd dat in de mail staat dat het binnen 4 werkdagen op mijn rekening gestort zou zijn, maar dat was dus een 'foutje'. Uiteindelijk de bestelling geannulleerd, en toen wel het volledige bedrag terug gekregen.... Verder geen nare ervaringen gehad. Ook 2ehands boeken bestellen vind ik bij Bol fijner en veiliger dan bijv. MP
Ze bieden je de gratis verzendkosten op zich een leuk gebaar. Ik GEB 2x 1,95 moeten betalen maar ik had niks in handen.... Ik had na 3 maanden ook niet meer de energie om daar nog iets mee te doen.
Hier nooit problemen gehad met bol.com Maar ik moet wel zeggen dat wij eigenlijk nooit wat bestellen waar de levertijd meer dan 1-2 werkdagen van is. Als er bv 3-8 dagen staat, betekent dit dat ze het NIET zelf op voorraad hebben en dan is Bol.com dus ook afhankelijk van zijn externe leverancier. Afgelopen kerstperiode heeft mijn man zelfs op zondag wat besteld en dat werd op maandag gewoon al geleverd! (we hadden dinsdag verwacht)
Ik heb zo'n 10 keer wat besteld. De laatste keer was een muis zonder draad..... nou hij moet nog komen was anderhalf jaar geleden... Ik heb ze een paar keer gebeld met de vraag hebben jullie een idee. Die week zou hij zeker koen blabla. Nee het kan soms erg slecht lopen bij zegewoon annuleren en ergens anders heen gaan.
mijn mening ken je: Bol.comt niet of veel te laat! :x Naast het sinterklaas kado voor mijn zoontje wat doodleuk uiteindelijk na heel veel telefoontjes, tegenstrijdige berichten en mailtjes, etc. toch nog voor Sinterklaas werd geleverd... maar wel nadat ik uit pure wanhoop het zelfde artikel ook bij een andere online winkel had besteld, werd het vaderdagskadootje keurig 3 dagen NA vaderdag geleverd. Ik heb eigenlijk alleen maar slechte ervaringen met de leverstiptheid van Bol.comt zijn afspraken nooit na. Alleen ik heb de laatste keer een tegoed bon van 10,00 gekregen, maar dat was ter compensatie voor de verzendkosten van de andere levering van de conculega.
Meestal gaat het goed. Maar heb ook al een paar keer gehad dat er staat dat het gelijk verzonden wordt en dan toch later een mail dat het een paar dagen later wordt. Moet zeggen dat ik alles gelukkig altijd wel op tijd voor verjaardagen / sinterklaas in huis had. Bestel meestal ruim op tijd. Krijg regelmatig van TNS Nipo bol.com bonnen, dus niet bestellen is voor mij geen optie....
Ik heb eigenlijk nog nooit geen problemen gehad met bol.com en bestel daar toch regelmatig wat. Altijd alles netjes de volgende dag in huis gehad als ik voor 22.00 uur had besteld, en als het na 22.00 uur was, de dag erna.
Ik heb nooit problemen gehad, maar bestel alleen boeken. Wel vervelend en een cadeaubon van 1,95 vind ik een beetje sneu... waarom niet een ander leuk cadeautje erbij ofzo.
ik bestel nooit meer wat bij Bol.com! Wat een piepbedrijf is dat. Ik bestelde er regelmatig wat, maar de opgegeven levertijd klopte eigenlijk nooit, het kwam altijd later. Maar sinds september/oktober ben ik klaar met bol.com. Ik had een speelgoedklok besteld en na 3! weken kwam er een mail dat hij niet meer leverbaar was. Waren ze ook lekker snel achter dus! En hij staat nog steeds op de website als leverbaar! Bij toysxl word je meteen gebeld (of de volgende dag indien je `s avonds besteld) en lossen ze het op voor je door je iets soort gelijks te geven of de kosten terug te storten. Veel betere service dus!
Bol.com is te groot aan het worden. Ze hebben een groot pakket zelf op voorraad, maar voor heel veel andere dingen, zoals speelgoed zijn ze afhankelijk van hun eigen leveranciers. Helaas lopen de gegevens op de site van bol.com niet synchroon met die van de leveranciers. Zo hebben wij ook al regelmatig (bij speelgoed) gehad dat ze iets toch niet konden leveren. Als compensatie krijg je dan je verzendkosten terug in de vorm van een cadeaubon zodat je het kan besteden aan iets anders. Wat hier boven ook al gezegd is: bij korte levertijden gaat het goed, want dan hebben ze het zelf op voorraad. Bij langere levertijden zou ik er niet op gokken als je het cadeau per se op een bepaalde dag wilt hebben.
IK heb een speelgoedwinkel gekocht van Smoby die is 2 keer zonder kassa geleverd. IK heb wel 2 keer verzendkosten moeten betalen om het bij mij thuis te krijgen maar geen enkele vorm van compensatie hoor! Ben altijd er netjes gebleven en heb via een klachtenmail ook om compensatie gevraagt aangezien ik 2 keer heb moeten betalen en het niet ana mijlag dat het product niet compleet was maar nooit wat op gehoord. Nu was ik al blij dat ik mijn geld terug had en dat het pakket daar weer gevonden was dat ik het zo heb gelaten maar schijnbaar gaan ze toch heel wisselend om met tegoed bonnen...
Ow dat is wel balen idd! Ik zelf heb alleen maar top ervaring met bol.com. Ze leveren voor weinig en bij mij altijd op tijd..
ja ik dus ook... had voor 100 euro kadobonnen liggen nu... maar ik denk dat ik over ga naar blokker bonnen bij het nipo...