Ik had laatst iets grappigs met mijn vriend. Hij wees mij erop dat ik een rare gewoonte heb door steeds met mijn mondhoeken te trekken.. Als hij erop let, ligt ie helemaal dubbel ook heb ik de neiging nogal vaak mijn handen te wassen. De vraag, heb jij aparte 'tics' of voor jou gewoontes?
hierover loopt al een soortgelijke topic....je bent niet de enige http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/251886-dingen-jezelf-raar-vindt.html
10x de deur navoelen of hij wel dicht is, soms fiets ik nog speciaal terug en hij is altijd dicht whahahaa
als ik de was ophang op opvouw, moet ik er altijd even aan ruiken (aan elke handdoek vooral)...vooral als het buiten heeft gehangen
ik woon in een flat, en als ik langs mijn brievenbus loop moet ik er altijd in kijken.. omdat er altijd wat in kan liggen..
Ik had al kind heel veel tics. Met m'n ogen draaien, met m'n benen trekken tijdens het lopen en volgens mij nog meer. Maar ik was ook een supernerveus kind, nam de spanning van m'n moeder over. Gelukkig heb ik nu geen lichamelijke tics meer, een hele verademing
Voordat ik in bed stap, moeten mij tanden gepoetst en mijn haren gekamt zijn Vraag me niet waarom?! Als ik mn tanden poets, moet ik 2 keer water op mn tandenborstel doen, 1 x voor de tandpasta en 1 keer erna Vast nog meer maar daar kom ik nu niet zo snel op