Wat jullie kindjes aan in bed 1,5 jaar

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Monique11, 23 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monique11

Monique11 Lid

6 feb 2017
    20
    2
    3
    NULL
    NULL
    Hallo,

nu we weer richting de winter gaan vroeg ik mij af wat jullie kindjes aan hebben als ze naar bed gaan. Die van mij (14 maanden) heeft een rompertje van dezelfde dag aan, slaapzak zonder mouwen en dekentje. Doen jullie rompertjes wisselen bij na bed gaan?

2. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.675
    807
    113
    Hier elke avond een schoon rompertje
    Onze zoon ligt in een 4 seizoenen puckababy en nu alleen in de teddy zak met een romper en zonder dekentje

3. xxLinn

xxLinn Actief lid

10 mrt 2016
    400
    165
    43
    Onze zoon is snel koud. Hij slaapt nu in een (schone) romper, lange mouw pyjama en de herfstslaapzak van puckababy. En dan heeft hij ook nog een lakentje en deken over.

4. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    Ik heb hier denk ik een koukleum als ik dat van jullie lees :eek:. Dochter van 1,5 draagt romper, pyjama (of gewoon de kleren voor middagslaapje) en dan een dikke slaapzak van ergopouch en daaroverheen een dik dekentje :oops:. Maar de slaapkamer is in de nacht hier een graad of 15 dus wel fris en straks in de winter echt koud, onder de tien graden wordt het dan wel in de slaapkamer.

5. Haver11

Haver11 Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Elke avond een schone domper, 'S morgens soms ook als hij naar urine stinkt.
    Pyjama en een winterslaapzak.
    Deken wil ze niet.
    Kamer is zo rond de 20 graden.

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier wordt er op avond gebadderd. Dus schoon ondergoed en om de 3 dagen een schone piama.

Hij slaapt in een winter piama in een winterslaapzak zonder mouwen. Onder een dun dekentje. Al ligt die laatste na 2x draaien eraf.

7. Marre1985

Marre1985 Bekend lid

1 mei 2017
    588
    500
    93
    Vrouw
    Hier in een katoenen pyjama met lange mouwen in een zomerslaapzak met lange mouwen. Deken wil hij niet.
    In de slaapkamer is het rond de 20 graden.
    Als het kouder is (paar weken terug snachts 16-17 graden) met sokken erbij.

We hebben ook een winterslaapzak, misschien dat we die gaan gebruiken als het echt koud wordt, maar voorlopig voelt hij altijd lekker warm aan.

smiddags slaapt hij gewoon in zijn kleren die hij daarvoor ook aanhad, zonder slaapzak of deken.

8. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    Hier een romper een pyjama en een winterslaapzak zonder mouwen.

Monique11 vindt dit leuk.
  9. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Schone romper ligt eraan wanneer ze in bad zijn geweest en of de romper gewoon nog schoon is. Lange mouwen romper, dunne pyjama en een winterslaapzak zonder mouwen

10. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    Hier in een romper, pyama, en de herfstzak van de puckababy. Zonder deken.
    Dit gaat nu prima, als t kouder word rits ik de puckababy in elkaar en heeft hij de winter slaapzak.
    Maar het plan is dat hij binnen nu en een korte tijd naar een 1 pers bed gaat en onder een dekbed gaat slapen.

11. babbel1983

babbel1983 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.338
    302
    83
    Hier ook in een romper korte mouw, pyama lange mouw en het herfstgedeelte van de puck a baby slaapzak. Tot afgelopen week lag hij nog in een zomerslaapzak, maar nu met het kouder worden van de nachten dus de herfstslaapzak.
    Hij krijgt een schone romper aan na zijn bad/douche, dus soms is dat in de avond en soms in de ochtend. Als hij in de ochtend in bad is geweest dan in principe geen schone romper voor het sapen gaan of hij moet vies zijn geworden, dan natuurlijk wel.

12. FoxyDiamond

FoxyDiamond Bekend lid

23 jan 2017
    637
    231
    43
    Hier de winter variant van de puckababy en romper met korte mouwen en pyjama broekje

13. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Normaal een schone romper, maar de laatste dagen waren de luiers niet meer voldoende en werd ze soms nat wakker. Nu dus grotere luiers gehaald en blijft haar romper van die dag nog aan. Als dit goed gaat, krijgt ze 's avonds terug een schone romper aan. Dan pyjama en dekbed.

14. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Romper met winterslaapzak. Meneer gaat eerst het hele bed door voordat hij een goed plekje heeft gevonden om (op zijn buik) te liggen. Een dekentje werkt hier dus echt niet.

15. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Romper lange mouw, dunne pyjama en de winter zak van puckababy, dus beide in elkaar. Koukleum....

16. Aagje90

Aagje90 Bekend lid

25 apr 2012
    911
    335
    63
    Vrouw
    Romper korte mouw, pyjama lange mouw, tussen slaapzak zonder mouwen en dan in een peuterbedje onder een dun dekbed. Ze wilt zelf nog graag de slaapzak aan in bed dus tja..

17. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Romper, feetje pyjama, puckababy herfstzak en dekentje.

Deel Deze Pagina