Grappige zwangerschapstranen ;)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sarah82x, 24 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jes12

jes12 Bekend lid

2 jan 2014
    888
    91
    28
    Haha ik ben zojuist een beetje kwaad naar boven gelopen omdat ik chaggie was..
    App ik later naar mn vriend sorry maar ben gewoon zo moe en zoveel pijn.
    Stuurt die terug; geeft niet ik begrijp het wel ik kom je wel even een kusje brengen.
    Nou dit vond ik zoo lief terwijl ik juist zo chaggie deed dat ik ervan moest huilen dat hij zo lief was en ik zo gemeen hihi.

Oja toen ik mijn inschrijf formulier van de vk had ingevuld had mijn vriend daarop mijn gewicht gezien, dit is iets wat ik mn hele leven voor iedereen had verborgen en nu had hij het dus gezien... tranen met tuiten heb ik gehuild haha.. (ik heb een gezond gewicht verder maar goed dat is een vrouwen dingetje enk ik)

2. BabyAs

BabyAs Lid

21 aug 2014
    6
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik moet huilen van jullie verhaaltjes haha...

Pfff de hormonen are killing me

3. Mirtje87

Mirtje87 Bekend lid

1 apr 2013
    638
    0
    16
    Vrouw
    Ik heb een keer enorm zitten janken omdat ik zeker wist dat er nog een pak sinaasappelsap was en mijn vriend beweerde dat hij het niet op had gemaakt. En ik wist heel zeker dat er echt een pak was.

Ook een keer gejankt thuis na een bezoek bij de Ikea, omdat ze een plankje niet hadden. De volgende week ging mijn vriend terug naar de Ikea om dat plankje te halen als verrassing en toen werd ik heel boos dat hij alleen was gegaan. Ik had mee gewild en weer janken, haha.

Mijn vriend heeft het te verduren gehad. Volgens mij is het nu een stuk fijner in huis haha...

4. samaa

samaa Niet meer actief

Hier soms zo boos om niks, begin ik erbij te brullen. Reageer af op vriendlief en loop dan maar weg omdat ik dingen ga schreeuwen die ik niet meen... Later praten we het uit en ben ik aan het huilen en krijg tegelijk de slappe lach... hormonen doen gekke dingen!

5. Roos123

Roos123 Niet meer actief

Op een soortgelijk topic hier schreef eens iemand, ik weet niet meer wie, dat zij gehuild had in de supermarkt omdat ze haar man kwijt was. Ik vond het zo grappig!

6. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik moest vanochtend huilen omdat ik tot 4x toe m'n tandenborstel liet vallen in de douche :(

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hahaha ik moest ook huilen toen ik zwanger was. Ik vond het zo zielig dat ons meisje helemaal alleen in mijn buik zat. Zo donker en hol geen knuffels kon geven. Geen kleertjes aan
    Ze.zal het vast wel koud hebben.

ook had je toen bij de voice lenny die reggae zanger
    ik moest.telkens huilen omdat ik het zooooo moooiii vond.

mijn goudvis Angelina Jolie was dood gegaan.
    mop angelina is dood.boehoehoeee. neee niet door de wc tussen al ddie poep en zo boehoehoeee

nu vind ik het wel lachwekkend

8. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Omdat mijn pizza mislukt was :(
    Haha

9. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Leuk topic :) Ik moest huilen toen een ouder stel bij Man bijt hond ging trouwen. Het was zo kneuterig maar ik vond het zo schattig ;)

10. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Ons meisje had de hik in mijn buik, zoals zo vaak en ik moest huilen omdat ze heel wild werd toen ze de hik kreeg; Zie je wel, ze vindt het naar die hik! En ik kan er niks aan doen.

11. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb staan huilen voor de koelkast omdat hij zo vol was.. we hadden net boodschappen gedaan. :/

12. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Ik kwam een aangereden kat tegen en belde de dierenambulance. Die zouden er in 20 minuten zijn (kon niet sneller...) ik me collega huilend opgebeld.... ze deden er veel te lang over. Uiteindelijk ben ik doorgereden naar werk omdat ik niet fatsoenlijk kon functioneren...

Verder van de week tijdens de eindshow in disney tranen met tuiten... vond het zo mooi :) Kon niet meer stoppen met huilen terwijl ik dus totaal niet verdrietig was ofzo;)

13. nikki83

nikki83 Bekend lid

11 nov 2013
    526
    4
    18
    Vrouw
    Ik lag vanochtend in bed en draaide me om, en schrok toen zo van een telefoonopladersnoertje dat tegen me aan kwam dat ik eerst moest lachen en toen moest huilen ;)
    En bijna om elk tv-programma kan ik ook wel huilen als er wat zieligs of moois gebeurt...

14. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Ik was ontroerd tijdens Ajax-psg omdat het publiek zo fantastisch applaus gaf aan Zlatan, Maxwell en Gregory van der wiel. Zit je daar tussen allemaal mannen...

15. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Fantastisch, haha

16. Mama Rebecca

Mama Rebecca Actief lid

15 feb 2014
    219
    0
    0
    Ik was altijd een ijskonijn. Kon nooit huilen om films (het moet toch van de regisseur?!?) en nu jank ik zelfs bij gtst

En inderdaad soms ook bij voetbal, vooral met het WK, als de supporters verdrietig zijn.

17. Bertha1

Bertha1 Actief lid

29 apr 2014
    123
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb kei hard zitten brullen in de auto na een ritje door de mc drive.
    Had een big Mac besteld zonder augurk en kreeg hem zonder ui.
    Zelf de augurk eraf gegooid maar er zat dus geen ui op terwijl ik die wel wilde!

Huilen bij tv programma's is hier ook echt erg. Of bij verf die lichter uit valt dan gewenst.
    Herken het ook niet want dit had ik nooit.

18. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Ja zo herkenbaar.. Ik moest huilen omdat een mug me wakker hield en ik m na een half uur nog niet kon vinden en vriend een beetje begon te mopperen omdat hij graag verder wilde slapen.
    En ik had zin in tosti's voor lunch dus ging ik tostibrood halen rond een uur of 10:00. Om 13:00 maakte ik het brood open, helemaal verlekkerd, zat er schimmel op. Toen begon het al een beetje. Dus ik terug naar de winkel (300m van huis), kom ik daar aan was de winkel dicht (gaat altijd dicht tussen de middag) dus ik denk nou dan ga ik naar de volgende winkel (3min rijden).
    Kom ik daar, besef ik me dat ik geen geld bij me heb. Ik terug rijden, schimmelbrood in de prullenbak gemikt, terug naar de andere winkel geracet en met een gezicht op onweer ander brood gekocht. Heb niet eens gewacht op mn wisselgeld en keihard lopen brullen in de auto op de terugweg haha

19. Sarah82x

Sarah82x Actief lid

2 mrt 2014
    310
    0
    16
    Geweldig weer al die verhalen. Wat doen hormonen toch gekke dingen met ons ;)

We zijn net terug van het weekend weg met het hele gezin (mijn ouders, broertje, vriendin, VL en ik).
    VL en ik hadden een eigen kamer met 2 éénpersoons bedden. Deze konden we door gebrek aan ruimte en deur die naar binnen open gaat ook niet tegen elkaar schuiven. Eerste nacht gingen we slapen, licht ging uit en toen moest ik ineens huilen omdat ik niet bij mijn vriend lag en hem niet aan kon raken. ;)

20. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Nog net geen tranen..

Vanavond hebben we een pizza gehaald.. dus pizza op een bord, en lekker gegeten, maar het was veel dus ik heb niet alles op gekregen. Dus netjes mijn bord in de koelkast gezet.

Daarna netjes alles opgeruimd, en het afval weg gegooit.. vervolgens wil ik afwassen... en ben ik 1 bord kwijt.. ik snap er niets van, ik weet zeker dat er 2 borden moeten zijn....
    Op mn crocs, met de paraplu, in de stromende regen aan het dumpster diven.. geen bord...:(

En vervolgens als ik bijna klaar ben met de afwas krijg ik het heldere ogenblik.... Mijn bord staat in de koelkast... Tjongejonge Zwangerschapsdementie??:)

Deel Deze Pagina