Grappige zwangerschapstranen ;)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sarah82x, 24 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieve1

Lieve1 Lid

7 okt 2013
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb er de hele zwangerschap nauwelijks last van gehad maar sinds vorige week ineens....pff zal de spanning ook wel zijn.
    Gisteren moest ik huilen omdat vriendlief het matrasje aan het opmaken was :D
    Ik vond het zo lief! hahahah

2. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    owh ja in de auto huilen om een liedje...
    Ik deed een oude cd van marco borsato in de cd speler.. Helemaal vergeten dat dat nr hierop stond... Slaap maar..
    Barstte in tranen uit. Eindelijk was dat liedje ook voor mij bedoeld..
    Met dochters en dat andere nieuwe nr met zn dochter heb ik totaal niets. Toen zat ik in de moeilijke mmm periode. Stomme nummers vond ik toen!

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Wij wonen aan de andere kant van het land tov mijn moeder, maar we zien elkaar vaak. Nu gingen we gisteren daar weg en tijdens het afscheid barstte ik toch in tranen uit, echt met tuiten. :)

4. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Upje!

5. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Dat deed ik vorige precies hetzelfde...Vond 't zo zielig dat ik dan niet kan troosten...:):)

6. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    En heb met tranen in m'n ogen gister onder aan de trap gezeten, toen vriend ons neefje naar bed bracht. Hij was zo lief een verhaaltje aan 't voorlezen, en op alle 'Waarom dan?' vragen, had hij een antwoord.. Vond dat ZO mooi...

7. shiirley

shiirley Bekend lid

7 jul 2014
    525
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    zo kwam ik er achter dat is zwanger was van mijn dochter:D ik schoot compleet uit mijn slof tegen ml om daarna onder douche een potje te gaan janken;) waarop mijn man zij doe jij is even een test en ja hoor dik positief :p nu heb ik het voornamelijk als de kids wat liefs zeggen meteen tranen met tuiten :) en ook de tv maakt tegenwoordig een hoop los :D

8. Suprised

Suprised Actief lid

25 mrt 2014
    293
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik bleef huilen om alle zielige reclames van dierenmishandeling!

Of ik vond mijn vriend opeens zielig, omdat hij zielig uit z'n ogen keek?! :D

Deel Deze Pagina