Hallo meiden, Weet helemaal niet of ik dit hier mag plaatsen en zo niet dan alvast excuus. Enige tijd geleden heb ik een grasparkietje gevonden. Ik heb 'm toen maar mee naar huis genomen in de hoop de eigenaar te vinden. Na flyers opgehangen te hebben e.d bleef een reactie uit. Toen maar besloten om het beestje zelf te houden, maar nu blijk ik toch allergisch.. Is er iemand die misschien interesse heeft in een groen/geel grasparkietje? pb me maar!
Ahww, wat jammer dat je allergisch bent.. For the time being dat hij er nog is kun je als bodembedekking Corbo korrels gebruiken. Dit is wat minder stoffig Het is dat mijn katten het denk ik iets té leuk zullen gaan vinden want parkietjes zijn leuk Succes met een nieuw baasje zoeken!
Niet om onaardig of betweterig te doen: Maar een tip voor de volgende keer: Neem bij alle gevonden/vermiste dieren even contact op met stichting Amivedi. Zeker bij vogels zit er een dikke kans in dat hij/zij niet uit de buurt komt. Fijn dat je nu een huisje voor 'm hebt gevonden! (althans, daar ga ik vanuit)