we zijn aant kijken voor een ander huis omdat dit huis on te klein gaat worden. we hebben hier 140 m2 en 5 slaapkamers waarvan 2 kleinere op zolder(3 bij 4 schuin dak met dakkapel) de drie kamers op de eerste verdieping zijn bezet door dochter zoon en ons uiteraard haha. dus met een derde kindje (waar we eind van het jaar voor gaan) zouden we dan uit moeten wijken naar zolder. en dat vind ik geen fijn idee daar is ook de cv ketel enzo daarbij is het daar een deel opslag. ook de woonkamer van dit huis is niet bijster groot (55m2)en heeft het een open keuken. wat voorn soort huis hebben jullie en hoeveel slaapkamers?
Ik heb een VEEL TE klein appartement. Oorspronkelijk 4 kamers nu maar 3. Woonkamer slaapkamer en washok. Sandro heeft zijn eigen slaapkamer en wij slapen nu in een stuk van de woonkamer wat vroeger ook een kamer was. Als het straks wat beter weer is gaan we dat stuk dicht maken en is het weer een slaapkamer.
Niet bijster groot.....? Hahaha, ik vind het juist vrij groot voor een woonkamer... Vooral vergeleken bij ons. Wij wonen in een tussenwoning. Onze woonkamer met open keuken is zo ongeveer 35 m² schat ik. Wij hebben op de eerste verdieping 3 slaapkamers (6, 8 en 11 m²) en op de tweede verdieping via een vaste trap een zolderruimte (met mogelijkheid voor 4e slaapkamer).
Wij hebben 3 slaapkamers waarvan 2 grote en een kleine met een stuk schuin dak. We willen nu een vaste trap naar zolder en een dakkapel erop zodat we een 4e kamer hebben. Bij ons op zolder hebben we een stuk met cv ketel etc en een apartere grote eventuele slaapkamer. Wij willen dan in de toekomst zelfs op zolder liggen en krijgt onze zoon net als onze dochter een grote slaapkamer. Kleine kamer wordt dan computer/studie kamer. Woonkamer is Ongeveer 40 m². Apparte keuken max 10m2. slaapkamers zijn 16, 16 en ongeveer 7 à 8m2. Normale tussenwoning midden in het centrum. Wel een grote tuin van 15 bij 5
Jullie huis lijkt me idd wel heel ruim. Wij hebben op de eerste verdieping 2 slaapkamers. 1 hele grote, daar liggen wij en een redelijke kamer waar Finn ligt. Op zolder is een grote kamer, daar ligt Jari. Onze woonkamer vind ik zelf al vrij groot, 42 m2...
te klein??? 140m2 is aardig ruim hoor... ons huis is ook 140m2, maar wij hebben eigenlijk geen schuin dak. De 2e verdieping is eigenlijk een volwaardige verdieping met plat dak en een heel klein stukje schuin. Ons huis heeft nu 6 slaapkamers. Toen wij het kochten waren het 4 slaapkamers. 3 op de tussenverdieping en 1 op de 2e. Die 'zolder' kamer was heel groot dus die in 2en verdeeld. En toen onverwachts Lieze zich aandiende hebben we onze werkruimte een kamer van gemaakt. Wij slapen met de 3e en de 4e op de tussenverdieping en de oudste 2 slapen met de jongste op de 2e verdieping. Onze slaapkamer is het grootst, 4,5x3, dan 3 kamers van 3x3 en en een kamer van 2,5 x 3 en een kamertje van 2,5 bij 2,8. en dan hebben we nog een wasruimte. De CV zit in een aparte kast, daar heeft niemand last van.
3 slaapkamers... of 4.. wij slapen op zolder (deden we al bij komst nummer 2) Straks moeten helaas onze jongens een kamer delen... maar dat is even niet anders.... vaak is het trouwens niet dat het huis te klein is, maar dat je te veel bewaard...
Wij hebben een tussenwoning met 3 slaapkamers. Onze dochter en zoon delen sinds kort een kamer, en de baby krijgt een eigen kamer. Ooit hopen we de zolder te kunnen verbouwen en daar een dakkapel te plaatsen maar dan moeten we heel wat sparen, en dat lukt nu even niet.
55 m2 is groot, hoor! Dat noemen ze hier een zeer royale living! Je huis lijkt mij ruim genoeg voor 3 kids!
3 slaapkamers en geen zolder...het huis is nu dus vol....babykamer, peuterkamer en onze kamer...geen hobbykamer meer. Wel een vlisozolder hoor voor de bende
Dat is zo waar. Wij zijn nu de zolder aan het leegruimen want ondanks dat ik altijd roep dat we niet teveel moeten bewaren ligt er toch weer een hele verzameling zooi. Op de eerste etage hebben we drie slaapkamers waarvan wij in de grootste slapen, onze zoon in de middelgrootste en de baby komt in het kleinste kamertje. Wanneer de derde zich aandient denk ik dat wij naar de zolder gaan en dat de kinderen hun slaapkamer op de eerste verdieping krijgen. Wat ik wel sneu vind is dat het dan heel erg oneerlijk verdeeld is met de slaapkamers, de grootste is wel twee keer zo groot als de kleinste en het is door de stand van de muren en de ramen niet mogelijk om even een muurtje te verplaatsen, dan moeten de ramen en alles verplaatst worden.
eengezinswoning. 80 m2 volgens mij. 2 slaapkamers en een ienieminie hokje. Geen zolder. Met zijn 3tjes goed te doen. Bij meer kinderen passen en meten of verhuizen.
Kleine eengezinsflat met 2 slaapkamers,toegewezen met urgentie,zijn er(na 2 maanden)nog steeds dolblij mee.
Wij hebben best wel een groot huis van ongeveer 200 vierkante meter. Zeer grote woonkamer geen idee hoe groot ie is, ruime keuken een kantoorruimte. bijkeuken waar ook de cv ketel staat. Garage zit ook vast aan het huis achter beneden ook nog een wc en met bad en douche. Boven hebben wij 5 slaapkamers aparte wc en douche en nog een berging en een ruime zolder. En een tuin van 600m2 gaat om een vrijstaande woning
jullie huis klinkt wel ruim hoor! wij hebben 5 2-persoonsslaapkamers, 1 beneden en 4 boven, waarvan er 1 zo groot is, dat ie opgedeeld is in een strijk/kleedkamer en een hobbykamer. onze woonkamer is net zo groot als die van jullie, alleen hebben we de keuken apart 5 bij 5 ongeveer. als ik bij een programma als 'een huis vol' kijk, hebben we t echt heeeeel erg ruim haha, daar gaan makkelijk 12 kinderen in een appartement.
Je huiskamer alleen is al groter dan ons hele appartement. Wonen wel in het buitenland dus de afmetingen zijn hier veel kleiner. Misschien eens proberen of het wel zo kan ... ik wil niet veel groter omdat ik dan veel te veel bij moet houden iedere week. Heb wel wat anders te doen. Overigens wonen we hier met twee volwassen en een twee jarige en een kat.
En als jullie dan naar zolder gaan en de kids dan op de 1ste etage. Dat zou ook een oplossing zijn. Het geluid van de CV wen je wel aan.
Een bungalow met 3 slaapkamers. 4 slaapkamers was idealer geweest maar ons huis is groot en alles op de begane grond, niets te klagen