Mannen zijn soms zo tactvol

Discussion in 'De lounge' started by Partyrocker, Jul 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Mijn gewicht is de laatste tijd nogal een ''issue'' voor mij.
    Lees; Trouwen, trouwjurk en ik kan dan nogal in de stress schieten mocht iemand zeggen dat ik voller ben.

Nu ben ik sinds januari niks aangekomen (qua cm) zelfs 2cm smaller dan dat ik was, maar toch.... Ik ben van een 80 naar 77 cm taille gegaan& heb al een tijdje een 92 onderbuik(je).
    Met het doorpassen van mijn jurk voelde ik me met recht moddervet!

Nu maakte vriendlief nogal een ongelukkige opmerking toen ik een foto zag van een vage kennis. Die had nogal een buik.
    Toen ik vroeg of ik zo'n buik had bleef hij net iets te lang haperen en zei iets van nee, ja een beetje wel, niet, ik weet het niet.. ;) en je raad het al;

Ik voel me dus wederom MODDERVET!
    Vriend kreeg gelijk ruzie ( ja ik weet het, het is ook nooit goed ).

Zijn hier nog meer mannen die soms een beetje ongelukkig uit de hoek kunnen komen

2. Porsche

Porsche Niet meer actief

Wat vervelend dat je je zo voelt
    Juist ook on je trouw jurk moet je je ook een prinsje voelen..
    Wanneer ga je trouwen?
    Ik weet inmiddels dat ik nooit moet gaan shoppen vlak voordat ik ongesteld moet worden dan voel en heb een dikkere buik ..

Hopelijk voel je je snel beter en is de ruzie weer goed gemAkt

3. Partyrocker

Oeps. Laat het nu 2 dagen voor mijn ongesteldheid geweest zijn dat ik mijn jurk ging doorpassen en meneer had gewoon even de pech dat hij me trof terwijl ik met menstruatiepijn en vreetkicken op de bank zat :).

4. Porsche

Porsche Niet meer actief

K zou zeggen probleem opgelost 😉..
    Nu weet je waarom je je EN moddervet voelde ( wat vast en zeker mee zal vallen in het eggie)
    En waarom je een iet wat dikkere buik hebt..

Gewoon nog een keer terug gaan Als je ongi over is en hopelijk voel je je dan als een echte prinses :)

5. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

Jun 5, 2011
    5,097
    503
    113
    Mijn man had gister avond een hele lange werkdag ('s avonds vergadering) 08:00-22:00. Was echt honds beroerd gister en lag als een zout zak op de bank. Alleen me dochter verzorgt en voor de rest niks.
    Hij belde op dat hij in zijn lunch pauze naar huis kwam om even te honden te doen maar hij had er wel even bij mogen zeggen dat hij een collega meenam en dat het de bedoeling was dat ze hier aten.:)

6. Porsche

Porsche Niet meer actief

Hahaha sorry moet er wel mee lachen..
    Weet precies hoe je je voelt

Ik was hoog zwanger,
    Liep in mijn " sloeber " kleren rond
    Lees een te korte pyjama broek een hempje waar de gaten in zaten geen bh aan en de haren nog niet gekamd staat mijn schoon broer op de stoep haaai kom een bakkie doen..

7. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

Mar 5, 2013
    4,611
    2,405
    113
    Ik ken dat ook. Hoogzwanger, sloeber kleren, huis stand bom ontploft. En dan komt juist een collega voor het eerst op bezoek. Terwijl mijn huis altijd keurig is opgeruimd als er visite langskomt. Waarom bellen ze niet eerst??

Ook leuk als je net bent bevallen, het onverwachte bezoek komt direct naar boven gelopen. Geweldig hoor! Als je net op de po stoel zit... Of in je hemdje en oncharmante oma broek ligt en werkelijk bloedheet hebt. Die keer ben ik uit me slof gesloten en heb iedereen met lelijke woorden weggestuurd!

8. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    2,006
    0
    0
    Geen reden om je moddervet te voelen aan de hand van je foto's die ik vaker voorbij heb zien komen in oa je H&M jurkje, als DAT al moddervet is dan is volgens mij niemand meer slank :( Je hebt gewoon een mooi slank figuur hoor!

9. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

May 12, 2012
    3,340
    4
    38
    Rotterdam
    Tja als je niet wil horen dat je geen buikje hebt moet je er niet om vragen.

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Herkenbaar ;)

Al moet ik zeggen dat VL ook nog eens hartstikke gelijk heeft met alle comments over mijn gewicht. Dat maakt het vaak nog tien keer zo verdrietiger.

11. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Had het ook met me vriend stond onder de douche en wees naar me buik en zei kijk wat een flubbers hoop dat het nog goed komt.

Zegt ie :

Ja je buik is wel een beetje dik ja, maar ik vind dat juist lekker mooi en zacht..

Serieus? Ik dacht echt doe even gewoon jij!

12. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

Sep 18, 2008
    5,406
    138
    63
    Female
    Tja.... het hoort erbij.

13. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    LOL:D

ts: vervelend, mijn man heeft gelukkig nog niet van zulk soort opmerkingen gemaakt.

14. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Oo hier nog eentje; was een avondje moet bloed zweet en tranen bezig geweest met nailart ( ben nog aan t leren). Had ik uiteindelijk een bloem weten te maken en was er supertrots op. ( was niet perfect maa ok)

Volgende dag laat ik het vol trots met een twinkkeling in mijn ogen aan mijn man zien. En wat zegt hij!!!! Tsjahh is niet echt chique.. Een beetje trashy eingelijk!

Kl**tzak

15. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    LOL

Sorry dat je je zo voelt.

Ik moet zeggen, mijn man is ook weinig tactvol, maar ik kan dat wel waarderen eigenlijk (hangt ook een beetje van mijn bui af).

Hij is mijn "meesterkeurder" als het bv. om mijn taarten gaat, zowel qua smaak als uiterlijk. En dat wordt doorgaans niet met rozen bekleed gebracht zegt maar ... :D

Wat betreft mijn buik, daar kan manlief op zich ook wel opmerkingen over maken, maar meestal heeft ie wel een punt. Behalve nu ... ik hoor nu wel iedere dag dat ie trots is op die dikke flubberbuik ... Ik ook wel, ik doe normaal gezien wel moeite om kleding te vinden die afkleed, maar nu zoek ik echt dingen die mijn buik accentueren ...

16. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Mijn vriend kan ook van die tactvolle opmerkingen maken. Een goede vriend van me zei laatst ook, je bent niet dik je bent gewoon wat voller of volslank of hoe hij het ook zei... Ik hou het er maar op dat het manneneigen is om (helaas voor ons) zo eerlijk te zijn :D
    Ik ben nu afgevallen (6 kilo) en nog steeds niet super slank maar dan zijn ze gelukkig ook wel weer zo dat ze complimenten maken dus dat is dan ook wel weer fijn :)

17. Babystew

Babystew Niet meer actief

Tsja, het is niet fijn om te horen maar wel eerlijk toch..? Ik vraag zulke dingen gewoon niet :D Dan hoef ik ook het antwoord niet te horen haha

18. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

En ook met het extra ongesteldheidskilootje!
    En erger.. Ook met je ongestelde emotionele toestand.
    NOOIT trouwjurkfoto passen als je (bijna) ongesteld bent!

Dus... Over een weekje die trouwjurk nog maar eens passen... Dan voel je je vast beter :)

19. Partyrocker

Hahaha... ben blij dat die vent van mij niet de enigste is.

Je zou inderdaad kunnen zeggen;
    vraag daar dan niet naar. Maar als wandelende hormonenbom heb je wel eens een zwak moment. Je voelt jezelf prettiger als je eigen onzekerheden ontkracht worden door een ander :D.

En ja,
    Kl*te als het bevestigd word natuurlijk.

Ik ben misschien niet echt dik, maar voel mezelf plomp en vooral als ik ongesteld moet worden.
    Buik is opgeblazen, hoofd doet mee en een buikje heb ik sowieso wel. Waarschijnlijk is deze weg te krijgen door veel te trainen, maar ik ben niet zo'n sportieveling.

Maar nu ik het zeg.... Misschien ga ik vanavond even een rondje skaten :D.

20. Partyrocker

Voor de jurk maakt het niet zo uit gelukkig.
    Hij werd op zijn straks dicht geveterd, dus ik zou zelfs nog wat ruimte hebben om uit te zetten of af te vallen. :D

Gelukkig is mijn trouwdag zeker 10 dagen voor mijn ongesteldheid.
    Daar ben ik wel blij mee :p

Share This Page