Is er hier iemand met katten die ze Purina One voert (of wil voeren)? Ik heb nog 2 zakken staan die ik een keer via The Insiders heb gekregen om te testen, maar mijn kat moest er niets van weten. Heb eventueel ook nog wat andere blikjes kattenvoer staan (zijn genoeg mensen die zweren bij 1 merk natuurlijk, ik heb er nooit veel waarde aan gehecht en mijn kat reageerde op verschillende merken voeding), ik heb inmiddels helemaal geen kat meer dus het mag allemaal (gratis) weg Het kan opgehaald worden in Oudenbosch of Den Haag!
Ik wil het eventueel ook wel opsturen allemaal, maar dat gaat dan wel 7 euro kosten omdat het natuurlijk allemaal niet door de brievenbus past Is wel de moeite waard, want het zijn dus die 2 grote zakken, nog een X aantal blikken (whiskas en huismerk) en heb ook nog een half pak kattensnoepjes liggen.. We wonen in Loosduinen! Mocht dat te ver weg zijn, wij gaan zo vaak zomaar een stukje rondrijden met de auto, langsbrengen zou vast ook wel een keer kunnen hoor
Oh wat een reacties en PBtjes ineens! Ik zal vandaag even alles bij elkaar zoeken en kijken wat ik allemaal nog heb, dan kan ik misschien ook wel wat verdelen en kan ik meerdere mensen blij maken!
Er is even iets tussen gekomen vandaag, ik laat zo snel mogelijk weten hoeveel ik precies heb en hoeveel pakketjes ik daarvan zou kunnen maken.. Als er nu geen nieuwe mensen meer reageren en/of PBen zou dat fijn zijn, heb anders helaas niet genoeg om iedereen blij te maken!
Meiden, door alles wat er de afgelopen week bij ons gebeurd is kan ik me er niet toe zetten om alles te verdelen.. Sorry! Wie kan het écht goed gebruiken en op komen halen? Graag alleen reacties in het topic, en niet in een PBtje! Geef ook even aan of je het in Oudenbosch of Den Haag op wilt halen!
ik heb het niet nodig. maar je zou het ook naar het dierenasiel kunnen brengen dat hebben wij een tijdje terug ook gedaan en zijn er erg blij mee messchien een ideetje.