wehkamp doet gek....

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door eeneneen isdrie, 24 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eeneneen isdrie

eeneneen isdrie Actief lid

1 jun 2010
    342
    5
    18
    ik ben naar aanleiding van de lihl bonnen en de tips op het forum naar wehkamp.nl gegaan voor de olaz en pampers...
    ik had 4 pakken voor 7.49 en olaz + die bonnen.
    MAAR ik ben een erg inhalig persoon denk ik:) dus ik heb nog een paar keer geprobeerd hoe die codes in elkaar steken door een cijfer of letter te veranderen en toen kon ik geen codes meer gebruiken...:D EIGEN SCHULD!!!!!
    dus ik dacht ik probeer het morgen weer en ben niet langs de kassa gegaan.
    maar "morgen" was de actie over dus ik dacht het maar gewoon te laten zitten heb ze nog wel een paar dagen in mijn winkelwagen gehad, maar heb de pampers er later een keer uitgehaald.

en nu: komt een paar dagen geleden een pakketje met een pot gratis olaz!!! oke ik dacht als dan je winkelwagen gevuld is met gratis producten dan sturen ze het dus sowieso naar je op.

maar net een mailtje dat mijn pampers binnen 3 dagen binnen komen!!!! voor 7.49!!!!!:D
    hoop wel dat ze de bon hebben afgetrokken dan!
    maar toch een meevaller dan:D
    moest ik even kwijt;)

ow en maatje 4+ is hier nog in de aanbieding: Zoekresultaten voor

2. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Fijn dat je de luiers zo goedkoop hebt gekregen en de oil olaz zelfs gratis.

Maar de volgende zin staat me niet aan:

Dankzij dit geknoei heb ik een aantal bonnen niet kunnen gebruiken.
    Wel de pampers maar de rest niet, en weet je waarom omdat er meer mensen aan het gissen en raden zijn geweest wat met geluk is gelukt waardoor een ander die wel recht had op de bonnen ze niet meer kan gebruiken.

3. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Volgens mij ligt het niet aan anderen hoor maar aan het systeem. Je codes zijn namenlijk elke keer hetzelfde en aangezien ik in augustus ze al had inegwisseld pakte hij ze nu niet meer, moets effe bellen en was opgelost. Er zitten echt een hoop gekkigheden in hun systeem

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    codes zijn niet elke keer het zelfde.. de 3 letters waarmee codes beginnen verschillen elke keer

@myrthe: dat jij je bonnen niet kon gebruiken is niets nieuws.. ik kon mijn eigen bonnen op de dag van uitgifte al niet meer gebruiken.. deze niet niet.. de vorige keer niet.. en ik geloof niet dat iemand in die paar uur tussen ontvangst van bonnen en wehkampgezoek mijn code al heeft gebruikt..
    denk eerder dat er in de software bij wehkamp een fout zit.. anders had die het elke keer moeten accepteren toch'?

5. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Ok ;)

6. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
    ligt het aan mij maar de pampers waren per pak toch altijd 9,99?

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik had ook 4 pakken voor 10 euro haha.

8. Sherry

Sherry Niet meer actief

pampers zijn nou 11.49

En er zit een fout in het systeem. Mijn codes kon ik ook niet gebruiken...

9. eeneneen isdrie

eeneneen isdrie Actief lid

1 jun 2010
    342
    5
    18
    @myrthe je hebt helemaal gelijk.
    had ik ook niet moeten doen, maar het is uiteindelijk niet gelukt dus geen man overboord... en het gevolg was dat ik dacht niet meer van de actie gebruik te kunnen maken. had ik ook al helemaal vrede mee, want eigen schuld....

ik neem aan dat je het daar wel mee eens bent?

dat ik nu toch pampers heb voor €5.00 per pak ligt aan het systeem... klein gelukje!!!!

(en ik heb mijn lesje wel geleerd hoor :D)

Deel Deze Pagina