Via onderstaande link van Kruidvat kun je gratis 2 kaarten uitprinten voor de 9maandenbeurs. Is wel alleen op donderdag of vrijdag 20/21 februari vanaf 17.00 uur. Je hoeft alleen je emailadres in te vullen en dan kun je kaarten meteen uitprinten http://kruidvat.emsecure.net/optiext/optiextension.dll?ID=ScVVUmccKUaovJN_jZAABTkU2+hLqV6fDjhbK4&token=-1
Iemand die niet gaat en de kaartjes aan mij kwijt wil? Heb er zelf al 2 maar moet er nog 6 bij hebben!
Ik heb er nog 2 want ik ga net op vakantie een paar dagen. het is wel alleen voor dond en vrij avond na 17u. Weet niet wnnr je wilt gaan?
Als je bij de negenmaandenbeurs bent, kan je dan ook gewoon bij de huishoudbeurs naar binnen? zonder extra te betalen?
Ja je kan ook de huishoudbeurs bezoeken, de 9maandenbeurs hal grenst aan de huishoudbeurs hal. Je hoeft niets extra's bij te betalen.
Hallo heeft iemand twee kaartjes voor vrijdag avond? Ik wil graag met mijn zus gaan we zijn alle twee zwanger maar de kaartjes zijn op. Hopelijk heeft iemand iets voor ons. Graag pbtje :-D
Nu zijn de kaarten weer op....iemand nog een kaartje over? Heb er nog 1 nodig voor mijn moeder. Thankss