Nou gisteren mijn gordijn binnengekomen voor de trappengat. Bleek eerst ik verkeerd had besteld de hoogte en breedte door elkaar gehaald. Afijn ik de plooiband verzet met strijkvlies (onhandig spul) vervolgens moest hij van onderen ingekort worden, en vraag me niet hoe maar maar wel 30 centimeter scheef geknipt met als resultaat gordijn van 50 euro naar de filistijnen. Nieuwe besteld en mijn schoonmoeder gaf aan zodra hij binnen is dat ik haar moest bellen en vooral er vanaf moest blijven
oh dat is wel zonde ja, maar als je nu de goede maten hebt doorgegeven hoef je er in principe niks meer aan te doen toch?
Hahahahahaaa zou mij ook kunnen gebeuren!! Ik heb van de week nog geen noemenswaardige blunders, maar ik heb vanmiddag rijles en dan zal ik ook zoals gewoonlijk weer heel wat afblunderen haha, probeer er maar om te lachen!
Oi, 30 centimeter.... Hoe krijg je dat voor elkaar??? Erg lullig, en balen, hopelijk gaat het gezegde 3x is scheepsrecht voor jou niet op, maar is het met de nieuwe gordijnen gelijk goed...
Balen idd zou een actie van mij kunnen zijn haha. Kan je ze nog ergens anders voor gebruiken die gordijnen anders is het wel heel erg zonde. En idd je schoonmoeder bellen haha.
Oef pijnlijk herkenbaar... Inmeten blijft gevaarlijk. Ik bestelde afgelopen zomer de nieuwe dakbedekking een halve meter te kort...
hihi ook echt een actie voor mij, daarom doe ik dit soort singen uit voorbaat al niet heel zonde, maar hopelijk is de volgende in 1x goed!
Mijn vriend kon er smakelijk om lachen ben wel bang dat ik dit nog heeeeel lang moet aanhoren. Hij had het gisteravond over: dan kun je nu een open sollicitatie doen bij leenbakker. Neem je de foto mee als referentie
haha geweldig! Beter dat er om gelachen wordt als dat er lang van gebaald wordt toch?? succes met het lange aanhoren ervan