hallo hee na 30 vragen vol met junk mail ben ik gestopt. Als ik zoveel onzin in me e-mail moet krijgen voor 1 gratis mascara. No way!
Ik heb de vragen wel ingevuld, maar niet verstuurd.. Idd wat sweet zegt. Je krijgt junk mail en je wordt ook nog gebeld door de deelnemende partijen..
Ik vraag me af wat ze met een 'niet serieus ingevulde' enquete bedoelen.. Waarschijnlijk is het een voorwaarde dat zij aan je verdienen (en dat je dus ergens 'Ja' of 'Interesse' hebt ingevuld..
ja en toen stond vanochtend heel me e-mail VOL met e-mailtjes. Blijkbaar ben je dus toch al aangemeld al verstuur je hem niet echt Ik BAAL!!!
Dat heb ik dus ook al een keer gehad. Dat is echt vals! Ik heb uiteindelijk ook niet de vragenlijst doorgestuurd en toch werd ik gebeld en kreeg idioot veel mails!
ik heb overal geen interesse ingevuld, voor moneymiljonair vul ik ook weleens deze enquetes in en krijg geen extra spam gelukkig.
Alleen win je dan waarschijnlijk ook nooit iets? En in de voorwaarden staat bijna altijd dat je dan toestemming geeft om gebeld te worden e.d
Idd overal geen interesse invullen...en bij het soort vragen over hoe belnagrijk vind je dieren of de natuur bijvoorbeeld (om ergens lid van te worden is dat dan) staan er wel rare antwoorden, zo staat er bijvoorbeeld: dat intereseert me niks....bijna niemand zal dat antwoord kiezen, en bij alle andere antwoorden nemen ze al meteen contact met jeop...hoe raar het ook klinkt dat ik invul: het interesseert me niet...het is om niet gebeld te worden want uitaaard vind ik het wel belangrijk maar ik regel zelf wel als ik geld wil geven aan goede doelen.. ben nu wle benieuwd of ik de mascara krijg dan..
geen achterlijk e-mail meer gekregen. Wel een e-mail dat ik me enquette af moet maken voor verzending. Jajajaja NO WAY dus! Iemand al wat binnen?
Ik heb het ook aangevraagd maar niet mijn eigen tel nr opgegeven. Ik kreeg een mail dat de vragenlijst eerst gecheckt zou worden. En dat als die goedgekeurd was ik dan de mascara toe gestuurd zou krijgen. Heeft iemand hem al binnen???
Om wat voor een mascara gaat het eigenlijk!? Heb 'm ook niet verstuurd. Vind het irritant als ik mails naar vrienden 'moet' sturen.
kijk uit met het geven van wachtwoord!!! voor je het weet word er van je mailadres uit spam gestuurd, en word je overal geblockt
Ik heb hem binnen hoor! Ook niet mijn telefoonnummer ingevuld, maar een oude gebruikt. En ik heb speciaal voor dit soort 'doeleinden' een apart emailadres aangemaakt.